یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت بسترها را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که مورد نیاز کشور است، فراهم کند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعدازظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: عزمی جزم شده تا این پیروزی‌ها را به تصویر بکشد و اینکه دیگر اسرائیل در جایگاه بازدارندگی نیست و این قدرت پوشالی به پایان رسیده و در روزهای آینده فلسطینی‌ها پیروزی‌های را یکی پس از دیگری به دست خواهند آورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: مردم روستا و عشایر افرادی مفید و موثر هستند و کارهای سخت را برعهده می‌گیرند و سربار جامعه نیستند. همچنین این افراد اهل تلاش، زحمت ، اهل مقاومت و روزهای سخت هستند و در جاهایی که به وجود آنها نیاز است همواره در صحنه حضور دارند و خدمات آنها برکسی پوشیده نیست.

او از فواید خدمت به مردم سخن به میان آورد و تصریح کرد: حرکت‌های مردمی زمانی به اوج خود می‌رسد که مردم احساس کنند دولت همه تلاش خود را برای رفاه آنها انجام می‌دهد و دولت در خدمت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: دولت بسترها را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که مورد نیاز کشور است، فراهم کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا