یزدفردا: فرماندار بهاباد: نیروی انتظامی دین خود را به کشور ادا کرده و همواره افتخارآفرین بوده اند.

به گزارش یزدفردا: تیموری در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی وانتظامی بهاباد با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فراجا گفت: نیروی انتظامی، حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است و حمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

وی افزود: با وجود شیطنت‌ها و تبلیغات سوء دشمنان و نقشه آنان در تضعیف نیرو‌های انتظامی شاهد هستیم که نه تنها از ارزش و اعتبار نیرو‌های انتظامی کاسته نشده بلکه آنان در کنار مردم و فدایی مردم بوده و تلاش کردند تا به مردم عادی آسیبی نرسد

فرماندار بهاباد بیان کرد: نیروی انتظامی با همه چالش‌های سال‌های گذشته با همت بلند و عزم و اراده و مردمی بودن و انگیزه‌های الهی در حین عزت و افتخار توانسته اند دین خود را به کشور ادا کنند و باعث افتخار شوند.

وی افزود: امیدواریم نیروی انتظامی با بررسی عملکرد خود در راستای ارتقای امنیت و مردمی بودن از هوشیاری بیشتری در همه عرصه‌ها بیش از پیش تلاش کند.

فرمانده انتظامی بهاباد نیز گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت و به یاری خدا و دعای خیر مردم و حمایت بی دریغانه مقام معظم رهبری، پاسدار ارزش‌های انقلاب و حقوق مردم شریف میهن اسلامی است.

سرهنگ حبیب عباسی ضمن بیان شعار هفته فراجا «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» اظهار داشت: بیش از ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در یکسال اخیر در بهاباد کشف شده و ۶۰۰ خرده فروش مواد و معتاد متجاهر هم بازداشت شدند.

وی با اشاره به صدور ۲۰۰ گذرنامه طی سال جاری و تمدید ۸۰ مورد گذرنامه در ایام اربعین در بهاباد تأکید کرد: در یکسال اخیر ۲ هزار و ۱۰۸ مورد صدور احکام قضایی داشتیم و ماموران پلیس هم ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا