یزدفردا: استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی متناسب با تهدید باید روزبه‌روز پیشرفت کند و با توجه به جرائم سایبری، اتفاقات دیگر و تغییر الگوهای امنیتی، باید خود را به روز کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از  ایسنا: محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس روزانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از پلیس افزود: ارتباط زیاد مردم با فراجا ایجاب می‌کند روحیه مردم‌داری و احترام به مردم همانگونه که وجود دارد، افزایش پیدا کند.

فداکار با اشاره به مهربانی همراه با اقتدار پلیس بیان کرد: پلیس مقتدر است و در حوادث سال گذشته خود را نشان داد. علی‌رغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به خدامحوری و معنویت پلیس اظهار کرد: انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد. ضمن اینکه این سازمان نیاز دارد از تحلیل‌های روز استفاده کند. اخلاق مداری خیلی مهم است و مردم جز این از پلیس انتظار ندارند.

فداکار در پایان با بیان اینکه همه حرکت ما، برخورد و تصمیمات باید بر محور قانون باشد، گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی که حتی در ایام تعطیل حضور پررنگ‌تری در برخی نقاط دارند، قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی لیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشته، اظهار کرد: امروز نیروی مقتدر انتظامی با سه مولفه خدمت به مردم، جهاد و اقتدار فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت نیروی انتظامی جهادی است، بیان کرد: پلیس در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه نظام اسلامی را به این جایگاه امنیت رسانده‌اند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: ایران کشوری امن و با اقتدار کامل است که هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این امنیت قوی‌تر و قابل ارائه برای دنیای امروز است.

در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، از خانواده شهدای انتظامی، مدیران و کارکنان نمونه و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد و در پایان یگان‌های مستقر در میدان، رژه رفتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا