یزدفردا "نماینده مردم اردکان گفت:دردنیای امروز اعمال بهترين الگوهاي مديريتي با افزایش دانش و تحقیقات میسر است که گسترش همه جانبه دانشگاهها می تواند نقش مهمی را در این باره ایفا کند.
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی جهت افتتاح مرکز آموزش عالی اردکان با بیان این مطلب افزود: رشد و رونق اقتصادی بدون داشتن مراکز علمی و ایده پرور امکان پذیر نیست و این مراکز می تواند افقی عظيم و راهی رو به رشد را بگشايند.
نماینده مردم اردکان ادامه داد: "مرکز آموزش عالی اردکان "به عنوان پنجمین مرکز دانشگاهی شهرستان اردکان مهرماه امسال افتتاح می گردد و اظهار امیدواری کرد تا با گسترش موسسات آموزش عالی در اردکان، این شهرستان بتواند در راستای توسعه پایدار و متوازن گامهای موثری بردارد.
تابش تاکید کرد که در افتتاح این مرکز آموزش عالی باید کیفیت آموزش مورد توجه جدی قرار گیرد و با بیان اینکه سمت گیری ما در شهرستان تاسیس دانشگاه سراسری اردکان است گفت:ان شاا.. در راستای پیگیریهای صورت گرفته جهت ارتقای دانشکده منابع طبیعی و تبدیل دانشکده هنر جهاد دانشگاهی به دانشگاه ، این مهم نیز با تحقق وعده های مسئولان وزارت علوم و تامین تعهدات شهرستان هر چه زودتر عملی شود.و از همه روسای موسسات آموزش عالی اردکان خواست تا در راه اندازی این مرکز همکاری لازم را داشته باشند.
در ادامه این جلسه که در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد درباره موارد موردنیاز این مرکز جهت افتتاح، بحث و تصمیم گیری شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا