یزدفردا "عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه این کمیسیون به دولت مبنی بر درخواست لغو و تاخیر در برگزاری بازیهای همبستگی در ایران که قرار است در 24 مهرماه برگزار شود، به دلیل شیوع آنفلوآنزای خوکی خبر داد.

سید جلال یحیی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به شیوع آنفلوآنزای خوکی در کشور اظهار داشت: از آنجا که به گفته کارشناسان اوج شیوع این بیماری در مهرماه اتفاق خواهد افتاد ابتدا به صورت محرمانه و سپس آشکارا از دولت خواستیم تا نسبت به برگزاری بازیهای همبستگی در ایران که از 24 مهرماه و به مدت 2 هفته برگزار می شود، تجدید نظر کند.

وی افزود: از آنجا که بسیاری از کشورها به دلیل وجود این بیماری در کشور در این مسابقات شرکت نخواهند کرد، بنابراین بهتر است برای آنکه این بازیها سست برگزار نشود و زمان آن به تاخیر بیفتد.

یحیی زاده گفت : در این رابطه نامه ای با صلاحدید رئیس کمیسیون فرهنگی به دولت ارسال شده و شخصا نیز آقای لاریجانی رئیس مجلس خواسته ام تا در این ارتباط مذاکراتی با دولت داشته باشد.

وی در ادامه گفت: رفتن علی آبادی از سازمان تربیت بدنی برای ما قطعی شده و مطمئن هستیم از وی در حوزه های دیگری در کابینه استفاده خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا