یزدفردا : فرماندار مهريز از مشموليت اين شهرستان از قانون معافيت مالياتي كشور خبر داد.

احمدعلي‌زارع‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا  در مهريز اظهار داشت: در راستاي اجراي تصميم دومين سفر هيئت دولت به استان يزد، واحدهاي صنعتي جديدالاحداث در شهرك‌ها و نواحي صنعتي خارج از شعاع 30 كيلومتري مركز استان يزد و واحدهاي نساجي در خارج از شعاع 30 كيلومتري مركز اين استان به مدت 10 سال مشمول معافيت مالياتي موضوع ماده 132 (قانون ماليات‌هاي مستقيم و اصطلاحات بعدي آن) هستند.
وي خاطرنشان كرد: اين موضوع قانوني طي نامه 1887 از اداره راه و ترابري استان يزد فاصله شهرستان مهريز تا ابتداي شهر يزد (ميدان ابوذر) 31 كيلومتر اعلام شده است.
زارع‌زاده يادآور شد: از اين‌رو با توجه به اين امتياز بزرگ و امتيازاتي از جمله نزديك بودن به مركز استان، قرار گرفتن در كنار جاده ترانزيت و بين‌المللي شمال به جنوب كشور، دسترسي راحت و كم هزينه به مركز ايران و استان‌هاي جنوبي، موقعيت خاص جغرافيايي و كوهپايه‌اي بودن آن و به بهره‌برداري رسيدن آب زاينده‌رود در مهريز تا پايان سال جاري، شهرستان مهريز مناسبت‌ترين شهرستان براي سرمايه‌گذاري اعلام شده هاست.
وي عنوان كرد: بر همين اساس قانون معافيت مالياتي كشور مشمول اين شهرستان شده تا سرمايه‌گذاران با انگيزه بيشتري در بخش صنعت و توليد اين شهرستان سرمايه‌گذاري كنند.
شهرستان 45 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري مركز استان يزد واقع شده است.
در اين شهرستان چهار شهرك صنعتي وجود دارد و بزرگ‌ترين معادن سرب و روي خاورميانه نيز در اين شهرستان واقع شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا