یزدفردا: میخایلو مودریک، ستاره چلسی، در چند روز اخیر تمرینات اضافه‌ای انجام داده تا بتواند نظر مائوریسیو پوچتینو را جلب کند.

به گزارش یزدفردا: چلسی امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برابر فولام به میدان رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.

مودریک موفق شد گل اول تیمش را در این بازی به ثمر برساند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های او در چند هفته اخیر برای مستحکم کردن جایگاهش در ترکیب این تیم جواب داده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل پیش از این خبر داده بود که این بازیکن ۲۲ ساله در حال کار کردن با مربی بدنساز شخصی است تا بتواند شرایطش را بهبود ببخشد و نظر پوچتینو را جلب کند.

یکی از منایع نزدیک به این ستاره اوکراینی و باشگاه چلسی به دیلی میل گفته بود که به نظر می‌رسد او هر ساعت از روز در باشگاه و در حال تمرین برای رسیدن به شرایط بهتر است.

سرمربی چلسی پیش از این از او حمایت کرده و مدعی شده بود که مودریک بازیکنی خاص است که استعداد بسیار زیادی دارد و باید با نهایت آرامش با او برخورد کرد.

گلزنی او در این دیدار باعث شد که کمی از فشارها و انتقادات هواداران و رسانه‌ها کم شود و مودریک حالا فرصت بهتری برای نشان دادن توانایی‌هایش خواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا