احمد طالبیان عضو شورای شهر: اگر از فرصت همکاری فرمانداری، دفتر امام جمعه، شورای شهر، میراث فرهنگی و دفتر نماینده در حوزه توسعه کسب و کار استفاده شود شاهد دوران طلایی کسب و کار در شهرستان خواهیم بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه نشست کارآفرینان زنان با حضور جلالی فرماندار، طالبیان عضو شورای شهر، رئیس میراث فرهنگی، نماینده امام جمعه و جمعی از زنان کارآفرین شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهربابک در این جمع با تاکید بر وجود ظرفیت های توسعه کسب و کار در شهرستان ، بیان کرد: محصولاتی در شهرستان تولید می‌شود که با وجود کیفیت مناسب و خاص بودن آنها به دلیل عدم اطلاع رسانی و عدم آگاهی از روش های نوین کسب و کار، محکوم به رکود و گاهی شکست خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تغییرات جهانی در حوزه کسب و کار، هر تولید کننده و کارآفرینی برای موفقیت باید با این تغییرات همراه شود و از ظرفیت های فضای مجازی استفاده شود.

جلالی با اشاره به برگزاری دوره‌ی آموزشی کسب و کار در شهرستان، تصریح کرد: استفاده از این فرصت می‌تواند با توسعه در کسب و کار، علاوه بر افزایش درآمد، رونق اقتصادی را در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

در پایان طالبیان عضو شورای شهر با اشاره به همکاری فرمانداری، دفتر امام جمعه، شورای شهر، میراث فرهنگی و دفتر نماینده در حمایت از توسعه کسب و کار ، این دوره را دوره‌ی طلایی کسب و کار در شهرستان عنوان نمود و گفت: کارآفرینان باید نسبت به استفاده از این فرصت حریص باشند تا هم ضامن موفقیت خود شوند هم بتوانیم ظرفیت های متعدد شهرستان را به منصه ظهور برسانیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا