ه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ جلسه ساماندهی جمعه بازار و رفع مشکلات سد معبر با حضور جلالی فرماندار و سایر اعضا برگزار شد

 
تقی نژاد شهردار شهربابک در این جلسه با اشاره به کمبود نیروی انسانی سد معبر و کمبود امکانات و ابزار، گفت: موضوع رفع سد معبر، با همکاری تمام دستگاهها حل خواهد شد.

جلالی فرماندار افزایش نیروی سد معبر و امکانات را با استفاده از شرکت خصوصی راه حل مشکل، عنوان کرد و گفت: فروشندگانی که در سطح شهر سد معبر ایجاد می‌کنند، باید شناسایی و تنها با مجوز صادر شده از صنف اجازه فعالیت در مکان‌های جانمایی شده توسط شهرداری داشته باشند.

وی افزود: به عنوان طرح تشویقی، فروشندگانی که با شهرداری در زمینه رفع سد معبر و اخذ مجوز همکاری کنند از شرایط ویژه ای  در جمعه بازار بهره‌مند می‌شوند.

در این جلسه تمدید برگزاری جمعه بازار و ساماندهی آن مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد با توجه به پایان قرارداد جمعه بازار ، شهرداری با برگزاری مزایده ، متولی  جدید را تا یک ماه آینده  انتخاب کند.

همچنین مقرر گردید برای فروشندگان جمعه بازار تنها با اخذ مجوز صنف، امکان فروش ایجاد شود تا امکان نظارت بر قیمت ها و فعالیت افراد وجود داشته باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا