درمراسمی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ومسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه خانواده های معظم شاهد رزمندگان وبسیجیان وجمعی ازمسئولان وفرمانده پایگاه بسیج محلات سپاه الغدیر گردهمائی رزمندگان وایثارگران وپیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بهاباد درناحیه مقائمت بسیج این شهرستان برگزارشد

امام جمعه بهاباد درگردهمائی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان  درسخنانی  ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافع حرم وامنیت برتداوم راه شهدا ءبا بیان اینکه ایثار، مجاهدت و از جان گذشتگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی به کشور ایران آبرو و قدرت داده است، اظهار کرد: پیشرفت، موفقیت و دست آوردهای امروز مدیون پایمردی مردم است.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی  با اشاره به اینکه مردم ایران هشت سال تمام مقابل جنگ تحمیلی دشمنان اسلام با دست خالی ایستادند و جوانان خود را تقدیم کشور کردند افزود: استقلال و حفظ تمامیت ارضی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی و کشور ما مدیون رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و به برکت همین جانفشانی ها و ایستادگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در مقابل دشمنان متجاوز در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، امروز معاندان و استکبار جهانی جرات تعرض به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.

امام جمعه بهاباد بیان داشت :  دوران هشت سال دفاع مقدس که رزمندگان و ایثارگران ما با بهره مندی از روحیه ایثار و شهادت و تبعیت از ولایت فقیه خواب دشمن برای تصرف کشور و نابودی ایران و انقلاب اسلامی را پریشان کردند، از عبرت آموزترین دوران کشور در تاریخ است.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگران در دوران دفاع مقدس از اسلام، قرآن و کشور دفاع کردند ادامه داد: بیان ارزش های دوران دفاع مقدس که با دست خالی در برابر دشمن مجهز در طول هشت سال نتوانست یک وجب از خاک وطن را در تصرف داشته باشد، یک ضرورت است.

ابراهیمی بشکانی به حضور نیروهای مسلح در عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآورشد: امروز به برکت نیروهای مسلح و بسیج دشمن جرات تعدی وتجاوز به کشور را ندارد و اگر کوچکترین تهدیدی کند با بزرگترین پاسخ مواجه خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد درپایان اضافه کرد : دفاع در برابر دشمن از حریم میهن و ارزش های نظام همواره مقدس است و جنگ ما با عراق هم جنگ خاک نبود بلکه هدف دفاع از ارزش ها بود و به همین دلیل این دفاع مقدس است.

دراین مراسم امام جمعه بهاباد بر تهیه بانک اطلاعاتی برای رزمندگان دفاع مقدس بهاباد تاکید کرد و گفت : مسئولین باید برای اینکه بدانند رزمندگان در چه عملیاتهائی بودند وفرمانده آنها کی بوده نیاز به ایجاد یک بانک اظلاعاتی دارند که خواهشمندیم درزمینه تهیه بانک اطلاعاتی رزمندگان وپیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اقداماتی صورت پذیرد.

پخش کلیپ ، اجرای سرود ، شعرخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس  و مداحی وبیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس ازدیگربرنامه های این مراسم بود .

انتها یپیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا