یزدفردا: امام جمعه بهاباد با اشاره به شرایط ویژه ای که در بهاباد حاکم است، گفت: مردم بهاباد نسبت به رفتارهای تفرقه افکنانه هوشیار باشند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بهاباد با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: وحدت و همدلی عامل پیروزی مسلمانان است و نباید به برخی مسائل مذهبی تفرقه افکن در جامعه دامن زد.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای جلوگیری از اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان و خنثی کردن دسیسه های استعمارگران از ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ این ماه را هفته وحدت نامگذاری کردند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مسلمانان وحدت نداشته باشند بر این اساس همواره به دنبال تفرقه افکنی است، عنوان کرد: اتحاد دنیای اسلام اعم از شیعه و سنی برای دشمنان ضرری بزرگ محسوب می شود.

ابراهیمی بشکانی از نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماد وحدت در جهان اسلام یاد کرد و گفت: خوشبختانه وحدت خوبی در کشور وجود دارد و مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم زندگی بسیار آرام و مسالمت آمیزی دارند.

امام جمعه بهاباد به وعاظ ، طلاب و روحانیون شهرستان بهاباد و اعضای شورای تامین تاکید کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم، باید نسبت به هر حرکت تفرقه افکنانه هوشیار باشیم، امروز خواسته دشمن ایجاد تفرقه است، دشمنان اسلام اساس کار خود را بر ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت بنا نهاده‌اند بنابراین باید حواسمان جمع باشد و رفتار مسالمت آمیز و همزیستی با این افراد در شهرستان داشته باشیم تا تفرقه در شهرستان ایجاد نشود زیرا نباید اسیر سوت ناموزون تفرقه استعمار شویم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا