با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت 4 هزارو پانصد دانش آموز در مدارس سطح شهرستان بهاباد سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت با حضور فرماندار ،امام جمعه ومسئولان و دانش‌آموزان در مدارس سراسر شهرستان بهاباد  نواخته شد.

مراسم نمادین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه  ریحانه شهرستان بهاباد برگزار شد و سپس دانش‌آموزان با استقبال مسئولان  با ذکر صلوات از زیرگذرگاه تذهیب شده به قرآن کریم عبوروروانه کلاس‌های درس حاضر شدند و سال‌تحصیلی جدید را رسماً آغاز کردند.

مدیر اداره آموزش  و پرورش بهاباد درآئین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وتقارن هففته دفاع مقددس و آغاز سال تحصیلی جدید  و عرض خیر مقدم به دانش آموزان ، معلمان ومدیران ومسئولان  فرارسیدن ماه مهر ماه بهار علم ودانش را به عموم دانش آموزان ودست اندرکاران تعلیم وتربیت تبریک وتهنیت گفت و اظهارداشت : درسال تحصیللی جدید 4500 دانش آموز در 53 کلاس درس درشهرستان بهاباد راهی مدارس شده وسال تحصیلی جددید را آغازکردندد .

علیرضا قطب الدینی بیان داشت : امسال بر اساس منویات مقام معظم رهبری در مورد هفته دفاع مقدس، وظیفه ما دوچندان شده است و یکی از وظایف خطیر معلمان و مدیران مدرسه‌ها اشاعه فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد : مجموعه آموزش و پرورش در این راستا امکانات خوبی را برای سال تحصیلی جدید فراهم کرده است و از این رو انتظار می‌رود دانش‌آموزان با استفاده از این فرصت خوب درس بخوانند و برای والدینشان نیز مایه افتخار شوند.

در ادامه این مراسم امام جمعه بهاباد آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان ، اولیاء و مریبان و معلمان تبریک عرض نمود و با آرزوی موفقیت آنان در راه تحصیل، خطاب به والدین گفت: اگر می خواهید فرزندان شما رشد کنند از امروز به امر تحصیل آنان توجه کنید و همانگونه که روی برخی از مسائل زندگی و خانوادگی سرمایه گذاری می کنید این وقت و توجه را برای فرزندان خود در امر تحصیل قرار دهید و آنان را کمک کنید.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با تاکید بر تقویت فرزندان به لحاظ روحی و روانی افزود: سعی کنید شخصیت فرزندان را در فضای زندگی حفظ نمایید و آنان را مورد کرامت قرار دهید که این در اخلاق و تحصیل آنان موثر خواهد بود تا آینده درخشانی داشته باشند.

امام جمعه بهاباد با تاکید براینکه آموزش وپرورش مرکز رشد و پرورش دانش آموزان ونخبه پروری است افزود : کار آموزش و پرورش باید نخبه‌پروری در تراز انقلاب و نظام باشد.

درپایان با حضور مسئولان زنگ آغاز سال تحصیلی نواختته شد ودانش آموزان بهابادی راهی کلاس های درس شدند .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا