لزوم اجرای طرح استاندارد سازی جاده استبرق با اعلام نظر شورای ترافیک شهرستان به عنوان جاده حادثه خیز شهرستان به استان فرستاده شد.



با توجه به آغاز سال تحصیلی به عنوان به محوریت اصلی این جلسه، مقرر گردید نشستی تخصصی با حضور مدیران مدارس در ارتباط با ساعات کاری، سرویس مدارس و مسائل امنیتی مدرسه ها برگزار شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه، جلسه شورای ترافیک با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

همچنین اصلاح سرعت کاه ها در بلوار خلیج فارس در دستور کار قرار گرفت و مصوب شد ساخت سرعت کاه در دوربرگردان دانشگاه آزاد و ورودی قطب آباد اجرا شود.

در ادامه جلسه، ممنوعیت ورود کامیون به شهر نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تابلوی ورود ممنوع و بنر اطلاع رسانی در ابتدای بلوار جهاد و بلوار شهید علویان نصب گردد و با اعمال جریمه نقدی، ورود کامیون ها کنترل شود.

در پایان جلسه‌ی امروز شورای ترافیک شهرستان با اعلام جمعی اعضای حاضر، جاده استبرق با توجه به آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح همشهریان، جزو جاده های حادثه خیز تشخیص و به استان اعلام گردید تا در این راستا عملیات استانداردسازی این جاده به جهت کاهش تصادفات در دستور کار قرار گیرد.

بررسی مشکلات ترافیکی سه راه بهزاد فرخ و ساخت سرعت کاه در جاده استبرق و جاده رزگله آبدر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا