یزدفردا :جشن بزرگ ولادت امام علی (ع) با حضور مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز یکشنبه 14/04/88 در محل سینما ایران یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم حجه الاسلام احمد عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، در سخنانی با تبریک ولادت امیرمومنان علی (ع) و روز پدر به مظلومیت آن امام بزرگوار اشاره نمود و گفت : داستان مظلومیت آن اسوه تقوی و فضیلت برای همه ما درس می باشد. حجه الاسلام عجمین از صبر ، استقامت و مظلومیت بعنوان ارمغان میلاد امام علی (ع) یاد نمود و افزود : اگر مسیر ما حق باشد نباید از تضییع حق و مظلومیت خود نگران شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به وصیت امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند " الله الله فی نظم امرکم " اشاره نمود و خاطر نشان کرد : اگر نظم در کار ما حاکم شد محیط کار و خانه هر دو مهم خواهد بود و یکی بهانه نمی شود برای کم کاری در حوزه دیگری. در پایان مراسم ، لوح تقدیر توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اهدا شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا