یزدفردا:دکتر فاطمی از طریق «سامانه سامد» به مشکلات مردم به صورت مستقیم و تلفنی رسیدگی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر فاطمی؛ استاندار یزد از طریق «سامانه سامد» به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان بود و به مطالبات آن ها رسیدگی کرد.

 
شایان ذکر است سامانه سامد که با نام سامانه «الکترونیکی ارتباط دولت و مردم» و یا «سامانه 111» شناخته می شود، با هدف پاسخگویی مدیران و مسئولین به مردم راه اندازی شده است.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا