یزدفردا:محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد، اقدام پدر شهید در زمینه اختصاص اعتبار اولیه بنای این مدرسه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: امیدواریم دانش آموزان این روستا مدارج عالیه را طی کرده و افراد مؤثر و مفیدی برای ایران اسلامی باشند.

محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد، اقدام پدر شهید در زمینه اختصاص اعتبار اولیه بنای این مدرسه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: امیدواریم دانش آموزان این روستا مدارج عالیه را طی کرده و افراد مؤثر و مفیدی برای ایران اسلامی باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد گزارش یک ساله مسئولان دستگاه های مختلف است که اقدامات انجام شده در این مدت را برای مردم بازگو کنند.

پارسائیان با اشاره به بازدید انجام شده از مدرسه شهید دهقان، در زمینه تجهیز بخشی از مدرسه و سالن ورزشی این روستا قول پیگیری و مساعدت داد.

مدرسه دخترانه شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان و در متراژ دو هزار متر مربع با ظرفیت 70 نفر و سه کلاس به  بهره داری رسید.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا