یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد: متهمی که به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود بالا دست به کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی از ۱۰۰ نفر زده بود، دستگیر شد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: در پی دریافت پرونده‌ای از دادسرای استان یزد در خصوص شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم با تاسیس یک شرکت و با شیوه‌های متقلبانه و تبلیغات گسترده اقدام به جذب سرمایه از ۱۰۰ نفر از شهروندان در ازای پرداخت سود بالا کرده و پس از کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی از محل متواری شده است. 

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم متواری را در یکی از شهر‌های شمال شرقی کشور شناسایی کرده و با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی او را دستگیر کردند. 

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد. 

رئیس پلیس استان یزد گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری ابتدا نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند و فریب افرادی که اقدام به پرداخت سود بسیار بالا برای سرمایه گذاری می‌کنند را نخورده تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری‌هایی نباشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا