یزدفردا  به نقل از مرکز اسناد :در گام بعد، آن چه رخ داد،حركتی برنامه ریزی شده برای فرار به جلو از فضاحت شكست انتخاباتی و جلوگیری از گسیل سیل مردم برای پالایش خط انقلاب بود. موجی كه می توانست به بازخوانی و مواخذه اهمال گران و مفسدان سیاسی و اقتصادی بپردازد. صدا و سیما در این وهله می بایست به سرعت با افشای خطی كه از قبل انتخابات برای بر هم زدن نظم عمومی برنامه ریزی كرده اند مردم را نسبت به این توطئه روشن و آگاه نماید.

 
بعد از گذشت دو هفته از انتخابات شكوهمند و حماسی 22 خرداد هم چنان بازار شایعات و ابهام افزایی در نتیجه انتخابات از سوی عناصری معلوم الحال در داخل و خارج در جریان است. در این میان سایت ها و خبرگزاری ها و مسئولان برگزاری انتخابات جوابها و پاسخ هایی محكم و مبنایی مبنی بر جعلی بودن و خائنانه بودن این مدعیات ارائه داده اند.
 
عملكرد دو ماه قبل از انتخابات كاندیدای معترض و ستادهای انتخاباتی و تریبونهای رسانه ای وی نشان دهنده جریان سازی و آماده سازی برای آشوب های خیابانی برای پوشاندن باخت قطعی شان داشت. نامه گستاخانه هاشمی رفسنجانی سه روز مانده به انتخابات نیز اعلام جنگ و فرمان حمله برای جوشش آتشفشان های ساختگی و از قبل تهیه شده بود.
 
در این میان آن چه جای تاسف و تألم دارد، این است كه علیرغم تاكیدات مستقیم و صریح رهبر معظم انقلاب در سخنرانی حرم امام و افادات قبلی ایشان مبنی بر احتمال ایجاد آشوب و و جود برنامه برای تلخ كردن ذائقه مردم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی با رویكردی انفعالی با این موضوع برخورد كرد و فرصت را برای گسترش شایعات و از دست رفتن فضای رسانه ای به آشوبگران و ضدانقلاب خارج و داخل داد.
 
رفتار ثابتی كه در آن ابتدا موضوع نادیده گرفته شد و در قدم بعدی با انتشار جزئی و محدود و مبهم اخبار این وقایع سعی در جلوگیری از انكار و تخفیف این ماجرا بود. بعد از بالا گرفتن ماجرا نیز با دستپاچگی تمامی بخشهای خبری بسیج می شوند تا ثابت كنند مردم با بی قانونی و آشوب مخالف هستند. در صورتی كه ماجرای آشوبها در یك خیابان تهران رخ می داد و تسری آن به كل كشور و مردم اشتباه بود!
 
در گام بعد، آن چه رخ داد،حركتی برنامه ریزی شده برای فرار به جلو از فضاحت شكست انتخاباتی و جلوگیری از گسیل سیل مردم برای پالایش خط انقلاب بود. موجی كه می توانست به  بازخوانی و مواخذه اهمال گران و مفسدان سیاسی و اقتصادی بپردازد. صدا و سیما در این وهله می بایست به سرعت با افشای خطی كه از قبل انتخابات برای بر هم زدن نظم عمومی برنامه ریزی كرده اند مردم را نسبت به این توطئه روشن و آگاه نماید.
 
پروژه و توطئه ای كه اثبات آن نیاز به كار اطلاعاتی خاص نداشته و ندارد آن چه كه در بیانیه ها و اظهارات قبلی و بعدی این جریان قبل و بعد از انتخابات به صورت علنی گفته شده است شاهد این ماجراست.
 
آن چه كه در  این فیلم آمده است، گوشه ای از این تناقضات و توطئه ها است. توطئه ها و خیانت هایی كه گستاخانه و خائنانه، چهره منزه انقلاب را در جهان مكدر ساخت و موجب كشته و زخمی شدن گروهی از هم وطنانمان و خسارتهای مالی فراوان شد. از همه بالاتر، خدشه دار ساختن نقطه برجسته انقلاب یعنی تكیه به آرای مردمی را در دستور كار قرار داد.
 
فیلم را از این جا دانلود كنید: با حجم بالا +
 
باحجم پایین تر +
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا