یزدفردا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از تصادف خودرو سواری چری با تریلی در محور تنگ چنار مهریز و فوت دو سرنشین خودرو سواری خبر داد.

به گزارش یزدفردا: حمیدرضا باقری در خصوص جزئیات این حادثه، گفت: صبح امروز چهارشنبه بنا به اطلاعرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر استان مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سواری «چری» با یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۵ محور مواصلاتی روستای تنگ چنار به شهرستان مهریز، مقابل پادگان قدس، بلافاصله تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان مهریز با یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور امدادگران و نجاتگران در محل حادثه، مشاهده شد که در این حادثه بنا به شدت تصادف و جراحات وارده دو نفر سرنشین خودروی سواری در محل حادثه فوت شده‌اند که به وسیله ست هیدرولیک، اجساد آنها از میان آهن پاره‌ها رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط شد.

باقری ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی، نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره  ۱۱۲ مطلع سازند.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از دیگر دستگاه‌های امدادی برای حضور در صحنه حادثه از جمله اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و شهرداری، از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت احساس خستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا