در برنامه سلام تهران تلویزیون که از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود، مجریان برنامه معمولا به بررسی صفحات سلبریتی‌ها در اینستاگرام پرداخته و سوژه ‌ای روز را بررسی می‌کنند.

در قسمت اخیر این برنامه دو تن از مجریان این برنامه با اشاره به استوری که معتقدند در صفحه رسمی علی کریمی منتشر شده، آن را دروغ عنوان کردند.

مجری خانم این برنامه با نشان دادن تصویر صفحه علی کریمی از استوری مربوط به ویدیوی بازشدن درب هواپیما گفت: وقتی این تصویر را دیدم متعجب شدم و تصور کردم این ویدیو مربوط به شرکت‌های هواپیمایی داخلی خودمان است اما با یک جست‌وجوی ساده در فضای اینترنت متوجه شدم این اتفاق در کشور کره جنوبی رخ داده است.

 

 

وی ادامه داد: خوب نیست که به این شکل به مردم دروغ بگوییم. ضمن این‌که علی کریمی در این استوری نوشته بود «لطفا به جای ساختن هواپیما درب هواپیماهایتان را درست کنید»، من باز هم تعجب کردم! چون مگر چه اشکالی دارد که کشورمان به این قدرت و دانش برسد که بتواند در صنعت هواپیماسازی پیشرفت کند؟

در ادامه همین بحث مجریان خانم و آقا به موارد مشابه کارشده در صفحه اینستاگرام بازیکن اسبق تیم پرسپولیس پرداختند و با ذکر مواردی دیگر از پست‌های علی کریمی، اقدامات ملی‌پوش اسبق کشورمان را در جهت تشویش اذهان عمومی تلقی کردند. آن‌ها از این فوتبالیست سابق که اتفاقا بین استقلالی‌ها هم طرفداران قابل توجهی دارد، دعوت کردند پیش از انتشار هر استوری یا پست در صفحه‌اش، کمی در اینترنت جست‌وجو کند تا به این شکل مخاطبانش را دچار اشتباه نکند.

مجری خانم برنامه سلام تهران در همین ارتباط گفت: علی کریمی از بی‌اطلاعی مخاطبانش سوء‌استفاده می‌کند. او شأن مخاطبش را پایین می‌داند و با خودش می‌گوید من می‌توانم هر چیزی را که بخواهم به مخاطبم قالب کنم. این نشان می‌دهد که او اصلا درباره مطالب منتشرشده در صفحه اش تحقیق نمی‌کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا