يزد فردا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، بر پيروي از رهنمودها و فرمايشات مقام معظم رهبري تاکيد کرد.

به گزارش یزدفردا، حجت الاسلام و المسلمين " محمد علي صدوقي " در خطبه هاي نماز جمعه شهر يزد با اشاره به حضور گسترده و 40 ميليوني مردم در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: همه موظفند از فرمايشات معظم له پيروي کنند و حرف و سخن ايشان فصل الخطاب است.
وي اضافه کرد: بايد جايگاه رهبري حفظ شود و همه از ايشان تبعيت کنند.
امام جمعه يزد همچنين بر پيروي از قانون تاکيد نمود و اظهار داشت: اعتراضات بايد از مجاري قانوني دنبال و پيگيري شود و همه خود را ملزم بدانند که در چارچوب قانون گفت و گو و مسايل را حل و فصل کنند.
وي توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي براي ايجاد اختلاف و تفرقه در جامعه به ويژه بعد از انتخابات را ياد آور شد و گفت: رقابت هاي انتخاباتي از مسايل داخلي و بين طرفداران نظام بود.
امام جمعه يزد ، هوشياري مردم در مقابل توطئه هاي دشمنان را ياد آور شد و اضافه کرد: هر کجا مردم احساس کنند که دشمن چشم طمع به نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد متحد خواهند شد و در مقابل آنها ايستادگي خواهند کرد.
وي با بيان اينکه حوادث ناگوار اتفاق افتاده و اغتشاشات پس از انتخابات ، ارتباطي به مردم و هواداران نامزدهاي انتخاباتي نداشت گفت: يک عده آشوبگر ، اين جريانات را به راه انداختند و که با تلاش نيروي هاي امنيتي و انتظامي شناسايي شدند.
صدوقي اضافه کرد: هيچ کس از جرياناتي که بعد از انتخابات اتفاق افتاد راضي نبود.
وي جريان مناطره بين نامزد هاي انتخاباتي را ابتکاري خوب توصيف و بر رفع نواقص آن تاکيد کرد.
امام جمعه يزد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به هفته قوه قضاييه، ياد و خاطره شهيد دکتر بهشتي و 72 تن از شهداي حادثه هتم تير بويژه شهيدان اين ديار " سيد رضا " و " سيد محمد پاکنژاد "را گرامي داشت.
صدوقي با بيان اينکه مراسم گرامي داشت شهيد دکتر بهشتي و 72 تن از يارانش و همچنين سالگرد شهيد محراب آيت الله صدوقي به صورت همزمان دوشنبه آينده در مسجد حظيره يزد برگزار مي شود از عموم مردم براي شرکت در اين مراسم دعوت کرد.
وي از تلاش و خدمات دستگاه قضايي بويژه مسوولان و قضات دادگستري استان يزد قدر داني کرد.
صدوقي عملکرد و فعاليت هاي دستگاه قضايي استان يزد را خوب توصيف و بر تلاش بيشتر براي گسترش عدل و عدالت در جامعه تاکيد نمود
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا