در همایشی که به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سید رضا میربا قری نخستین بخشدار بهاباد بعد از انقلاب درتالار شهر این شهرستا ن برگزارشد از بخشداران سابق ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی بهاباد بااهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد.

فرمانداربهاباد در این همایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وبخشدارشهید سیدرضا میرباقری وتبریک فرارسیدن سال نو وعید نوروز که با ماه مبارک رمضان تقارن گشته به خدمات دولت در شهرستان بهاباد اشاره کرد و اظهارداشت : 95 درصد روستاهای شهرستان بهاباد ازنعمت گاز وبرق بهرهمند شدند که این امر سبب توسعه وآباانی منطقه شده است .

 علیرضا تیموری  بیان نمود : این مسئولیت ها گذ را بوده و فرصتی برای خدمت گذاری به مردم شریف و ولایی این شهرستان است و هرکسی برای مردم و برای خدا کار کند، نام نیک از او ماندگار خواهد بود.

فرماندار بهاباد افزود: قدردان زحمات مسئولین گذشته هستیم ، مسئولین وخدمتگزارانی  که  تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان انجام داده اند و ما نیز برای آبادانی این منطقه برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت جمهوری اسلامی ایران دراین شهرستان انجام شده است افزود: هرجا که مجموعه مدیران شهرستان و شوراهای اسلامی و دهیاران همسو وهمدل شدند، موفقیت حاصل شده است و در حل مسائل ومشکلات توفیق یافته اند.

فرماندار بهاباد افزود: شوراهای اسلامی ودهیاران هرروستا باید با درنظرگرفتن وظایف قانونی خود بتوانند در جامعه منشأخدمات باشند و مشارکت مردم را در سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

امام جمعه بهاباد همچنین در این مراسم درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مخصوصا شهید سید رضا میرباقری نخستین بخشدار بهاباد بعد از انقلاب اسلامی وبا تجلیل و قدردانی از زحمات مسئولین ، این کار را سنت پسندیده و خوبی برشمرد و از حس توجه بخشداربخش مرکزی بهاباد  قدردانی نمود.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با بیان اینکه بخشداران سابق باید تجربیات دوران خدمت خود را به بخشداران فعلی بیان نمایند تا این بخشداران ازتجربیات شان استفاده کنند افزود: بخشداران سابق تجربیات و تفکرات خود را به بخشداران امروزی منتقل کنند .

امام جمعه بهاباد بابیان اینکه خدمات دولت در شهرستان بعد از انقلاب دوچندان شده ودرخشان گردیده است افزود : خدمات دولت سبب شده تا شهرستان بهاباد نسبت به گذشته تغييرات گسترده اي پيدا كند و چهره روستاهاي آن متحول شده است.

درادامه این مراسم عباس شیرریز بخشداربخش مرکزی شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از زحمات وتلاشهای دهیاران وشوراهای اسلامی بخش درخصوص آبادانی وتوسعه روستا ها خواستار تلاش جدی آنهابرای خدمت به مردم این روستاها شد .

بخشدار بخش مرکزی بهاباد همچنین به بیان ارائه گزارش عملکرد بخشداری بخش مرکزی درروستاهای بخش مرکزی این منطقه ارائه داد .

درپایان این همایش با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از بخشداران سابق ، روسای ادارات ونهادهای شهرستان ، دهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی بهاباد تجلیل شد .

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا