یزدفردا: قریب ۶۵۰ تن پرتقال و سیب تنظیم بازار با نرخ مصوب ایام عید نوروز سال ۱۴۰۲ در مراکز عرضه سطح استان یزد در حال توزیع است.

به گزارش یزدفردا: سیدحسین دشتی‌ مدیر تعاون روستایی استان یزد در جریان بازدید مدیر کل بازرسی استان از روند اجرایی توزیع میوه تنظیم بازار که امروز شنبه ۲۷ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: سیب و پرتقال تنظیم بازار از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به نرخ مصوب پرتقال والنسیا از قرار هر کیلو ۱۹۰هزار ریال، پرتقال تامسون از قرار هر کیلو ۱۸۰هزار ریال و سیب زرد از قرار هر کیلو ۲۸۰ هزار ریال از طریق بیش از ۷۰ مرکز عرضه در مرکز استان و شهرستان یزد و ۵۰ مرکز عرضه در سطح سایر شهرستان های تابعه استان در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه و مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی قریب ۶۵۰ تن پرتقال و سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در ایام عید نوروز سال۱۴۰۲ تامین و به طور کامل به استان یزد حمل و در سه سردخانه استان ذخیره سازی شده است.

دشتی در پایان یادآور شد: بازدید امروز به منظور نظارت بر روند اجرایی طرح تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار ایام نوروز با حضور مدیر کل و هیات بازرسی استان انجام و ضمن بازدید از محل سردخانه و مراکز عرضه مستقیم به طور دقیق بر روند اجرایی ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار استان یزد نظارت شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا