نامه سرگشاده کمیته تشکلهای مستقل دانشجویی دانشگاه های یزد به حجه الاسلام والمسلمین آقای محمد علی صدوقی

بسمه تعالی
خدمت جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای محمد علی صدوقی
نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه یزد
با سلام واحترام
بی شک حماسه پرشور و شعور و سراسرغرور حضور 40 میلیونی ملت درانتخابات 22 خرداد 88 باعث خوشحالی دلسوزان راستین انقلاب ودلسردی دشمنان خارجی ومزدوران داخلی و ناکامی کینه توزان خط اصیل امام (ره) و رهبری عزیز بود.
اما آنان که تحمل دیدن شادمانی امت را نداشتند بلافاصله دست به طراحی اقداماتی زدند تا کام مردم را تلخ واین پیروزی را به شکست مبدل نمایند. ساده انگاری است اگرعده ای شبهه ایجاد تقلب در انتخابات و زیر سوال بردن آرای قریب به 25 میلیون به رئیس جمهور منتخب را حرف آحاد ملت بدانند. بطور قطع جریانات شکست خورده سیاسی داخلی که این روزها صدای دشمن بطور آشکار از جبهه آنان به گوش می رسد دراین اعتراضات غیرقانونی نقش اصلی را داشته اند. آنهایی که درطول تبلیغات انتخاباتی طبل قانون گراییشان گوش فلک را کر کرده بود دیدیم که چگونه خود را رسوا کردند و خود عدم صدقشان را به اثبات رسانیدند.
جواب این همه ناامنی ها واغتشاشات راچه کسانی خواهند داد؟ جواب اموال به ناحق برده مردم را چه کسی می دهد؟ جواب خونهای به ناحق ریخته را که می دهد؟ باعث وبانیان این جریان منحرف چه کسانی اند؟ چه کسانی زمینه را فراهم کردند تا منافقان ونفوذیان ودشمنان قسم خورده عوامل خود را در بین مردم جا بزنند؟ بی شک پاسخ گوی تمام این موارد، آنانی خواهند بود که این سنگ بدعت بزرگ را بنا نهادند و هوچی گری وغوغاسالاری را در پیش گرفتند.
اما آنچه که ما دانشجویان را به نوشتن این چند خط واداشت خواندن بیانیه باورنکردنی و تعجب برانگیز " مجمع روحانیون مبارز" ( مورخ 1/4/88) آن هم پس از فرمایشات حکیمانه و قاطعانه ولی امر مسلمین در خطبه های نماز جمعه تهران بود. مجمعی که جنابعالی نیز یکی از اعضای آن می باشید.
بیانیه ای که بطور آشکار و به بهانه پیروی از خط امام (ره) صراحتا رو در روی رهبری انقلاب موضع بگیرد. بیاینه ای که به اسم دفاع از حقوق مردم بیشترین توهین را به فهم و شعور مردم کرده است بیانیه ای که وقیحانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را که حاصل خون صدها هزارشهید و فداکاریها و ایثارگری هاست را با رژیم های گذشته مقایسه می کند. بیانیه ای که رسانه ملی را به دورغ پردازی متهم می کند و رسانه های غربی چون BBC، CNN، رادیو فردا (ارگان سازمان سیا) وشبکه های مختلف ماهواره ای ضد انقلاب و... را رسانه بین الملل و بازگوکننده حقایق می داند.
امروز دیگر برای ملت روشن است که این آقایان نه تنها به رهبری معظم انقلاب اعتقادی ندارند بلکه ادعای پیروی از خط امام (ره) را هم ازاین جهت تکرار می کنند چرا که می دانند درغیراین صورت دیگر هیچ جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.
برای ما باورکردنی نیست که شما نیز جزء امضاء کنندگان این توهین نامه باشید. ما حساب شما را از این آقایان جدا می دانسته و می دانیم ومعتقدیم شانیت امام جمعه شهر، بیش از آن است که وارد اینگونه مسائل سیاسیِ مغرضانه گردد.
جناب آقای صدوقی ،امام جمعه محترم
ما دانشجویان تشکلهای مستقل دانشجویی دانشگاهای یزد به عنوان چشم بیدار ملت، ضمن محکومیت بیانیه توهین آمیز مجمع روحانیون مبارز از جنابعالی تقاضا داریم تا صراحتا موضع خود را در تریبون نمازجمعه درمقابل این بیانیه اعلام وکناره گیری خود، از این مجمع را به اطلاع امت مؤمن وانقلابی دارالعباده یزد برسانید. بی شک هرگونه سهل انگاری و حمل برصحت کردن این وقایع موجب تضعیف جایگاه مقدس نماز جمعه و دلسردی دلسوزان واقعی انقلاب خواهد بود .
والسلام
کمیته تشکلهای مستقل دانشجویی دانشگاههای یزد – 5/4/88
رونوشت: دفتر مقام معظم رهبری
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا