یزدفردا "تقوائی:روزنامه ايران نوشت؛ سايت «قلم» وابسته به حاميان ميرحسين موسوي ساعت 16:17 ديروز از مردم خواسته كه مشاهدات عيني و احياناً مستندات خود را از تخلفات انتخاباتي در روند اخذ رأي در اختيار دفتر اين نامزد انتخابات رياست جمهوري قرار دهند.
این در حالیست که موسوی در بیانیه هایی که به اسم او منتشر شده تاکید کرده است که تخلفات گسترده ای در انتخابات انجام و به وی گزارش شده است.
با این حال این سایت وابسته به موسوی در بیانیه خود مستنداتی که هنوز هم جمع آوری نشده را "بسیار زیاد" خواند و تصریح کرد : دفتر میرحسین موسوی در ادامه پیگیری‌های حقوقی خود برای "صیانت از آرای مردم" و جمع آوری مستندات "بسیار زیاد" مبنی بر بروز تخلفات آشکار در انتخابات دهم ریاست جمهوری، از همه مردمی که مشاهداتی را در زمینه بروز تخلف و تقلب در انتخابات داشته‌اند درخواست کرد تا اطلاعات خود را به آدرس ایمیل (soshoghoghi@gmail.com) ارسال کنند .
ناظران خبري معتقدند، اين درخواست موسوي براي دريافت اطلاعات تخلفات و آن هم 8 روز پس از برگزاري انتخابات، صحت ادعاي وي در موضوع تقلب در انتخابات را زير سؤال مي‌برد و اثبات كننده اين امر است كه وي هيچ مستند و دليلي در اختيار ندارد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا