فلاحتی: در راستای صحت سنجی آمار اشتغال، قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در استان صبح امروز (شنبه 8 بهمن ماه ) آغاز به کار کرده و تا پایان 20 اسفندماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با توجه به تاکید رئیس جمهور در خصوص ایجاد تعهد یک میلیون شغل در سال و تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق تعهد صورت گرفته، قرارگاه اشتغال با هدف نظارت حضوری بر طرح های اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در استان یزد شروع به کار کرد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت:  در راستای صحت سنجی آمار اشتغال، قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در استان صبح امروز (شنبه 8 بهمن ماه ) آغاز به کار کرده و تا پایان 20 اسفندماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: صحت سنجی طرح ها به صورت تمام شمار و فرد به فرد انجام گرفته، تا آمار اشتغال به صورت کاملا صحیح و صادقانه به مردم اعلام گردد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با همکاری صندوق کارآفرینی امید و 5 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی تشکیل شده است تصریح کرد: در طی چهل روز این قرارگاه تمام طرح های ثبت شده در سامانه رصد را به صورت میدانی و حضوری پایش و صحت سنجی کرده و هر 48 ساعت یک بار گزارش میزان نظارت را به اداره کل اعلام می نماید.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: یکی از برنامه های بزرگ در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ایجاد اشتغال بوده و با عنایت به این موضوع، سهمیه اشتغال استان یزد، 18هزار و 981 شغل پیش بینی گردیده است.

وی ادامه داد: از ابتدای ابلاغ این تعهد،  17هزار و297 شغل ایجاد شده و تاکنون 285 طرح مورد بازدید قرار گرفته است.

وی در پایان افرود: براساس ارزیابی های صورت گرفته، استان یزد رتبه سوم کشوری از لحاظ پایش و نظارت از ابتدای سال تا پایان دی ماه را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آن خود کرده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا