دستگیری عامل ایجاد ناامنی و مزاحمت در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهر یزد خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اقدامات یکی از مخلان نظم و امنیت در محلات شهر یزد که باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان شده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، وی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه مجرم دستگیر شده با ایجاد ناامنی و مزاحمت های گوناگون، ضرب و جرح با سلاح سرد و... باعث رعب و وحشت در محلات مختلف شهر شده بودند خاطرنشان کرد: متهم تحویل مراجع قانونی شد.

سرهنگ نصیری در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در برخورد با ناامنی ها و ایجاد امنیت مطلوب در سطح استان یزد یادآور شد: پلیس یزد اجازه جولان به افرادی را که قصد خدشه دار کردن امنیت مردم را داشته باشند نخواهد داد.

دستبند پلیس خاتم بر دستان قاچاقچیان سوخت

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خاتم از کشف 1800 لیتر گازوییل قاچاق در شهرستان خاتم خبر داد.
سرهنگ علیرضا صادقی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی طی عملیاتی مقدار 1800 لیتر گازوئیل قاچاق از 2 دستگاه سواری "پژو" کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان عنوان کرد: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر، 2 دستگاه خودرو سواری پژو توقیف، پرونده قضائی تشکیل و سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فراورده های نفتی تحویل شد.

کشف سرقت منزل در کمتر از 3 ساعت در ميبد

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد از دستگيري سارق منزل و کشف 600 ميليون ريال اموال مسروقه و عودت به مالباخته درکمتر از 3 ساعت خبر داد.

سرهنگ محمد حسين نبي پور در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر سرقت منزل با ارزش ريالي 600 ميليون ريال طلاجات ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پاسگاه شهدا قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات تخصصی خود سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یکی از محلات شهر میبد دستگیر و به یگان منتقل کردند.

سرهنگ نبي پور تصريح کرد: با توجه به تحقیقات فني صورت گرفته از متهم و مواجهه وي با دلايل و قراين موجود، ناگزير لب به اعتراف گشود و به سرقت جواهرات از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مقام قضائي معرفي شد از شهروندان خواست :طلا و جواهرات خود را در منزل نگهداري نکرده و آن را به صندوق امانات بانک بسپارند و در زمان ترک منزل حتي در زمان کوتاه اصول امنيتي را رعايت کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك ، مراتب را با تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

کشف 30 کیلوگرم تریاک در"خاتم"

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران انتظامي شهرستان "خاتم" در بازرسي از يک دستگاه خودرو سورای پراید 30 کیلوگرم "تریاک" کشف کردند.

سرهنگ حسین اسمعیلی در تشريح اين خبر گفت: مأموران انتظامی ايستگاه بازرسي هرات حین كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه سورای پراید مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران پلیس پس از توقف خودرو و بازرسي از آن مقدار 30 کیلوگرم كشف کردند و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

100 کیلو "تریاک" از ایستگاه شهید"مدنی" عبور نکرد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" 100 کيلوگرم "تریاک" را کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "بنز" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 100 کيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده روانه دادسرا شدند.

کشف خشکبار قاچاق در یزد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک میلیارد و 700میلیون ریال گردو و بادام زمینی قاچاق خبر داد.

سرهنگ غلامرضا برزگر گفت: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در تحقيقات میدانی از فعاليت فردي در زمينه احتکار خشکبار در انبار يک واحد صنفي در یکی از محلات یزد با خبر شدند.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات ميداني پليس و هماهنگي با دستگاه قضائي، انبار مذکور شناسايي و در بازرسي از آن اقلامی شامل گردو، بادام زمینی و یک دستگاه ماینر کشف شد.

سرهنگ برزگر با اشاره به اینکه ارزش كالاي كشف شده برابر نظر کارشناسان یک ميليارد و 700 ريال برآورد شده است بيان داشت: مالک انبارپس از تشکيل پرونده، براي برخورد قانوني به مراجع ذیصلاح معرفي شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پايان با قدرداني از همكاري آگاهانه مردم با پليس از شهروندان وظيفه شناس خواست تا در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در رابطه با قاچاق کالا و سوخت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا پيگيري و اقدامات قانوني لازم در اين رابطه به عمل آيد و با قاچاقچیان برخورد قانوني لازم صورت پذيرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا