یزدفردا: معاون بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و د ارایی گفت: رفع مشکلات مردم محور برنامه های دولت در سفرهای استانی است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

به گزارش یزدفردا: مبین سلمانیان در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در سفر رییس جمهوری به یزد در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه اقتصاد و مراجعات حضوری مردم باید طوری عمل شود که مردم تکریم شوند و مشکلاتشان نیز حل شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای دور اول سفر ریاست‌ جمهوری، مسایل و مشکلات مردم در این دور از سفر احصاء شده و برای حل آن پیگیری های لازم انجام خواهیم داد.

معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد تأکید کرد: معاون وزیر، مدیران‌ کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف این وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات کنند.

میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی و بورس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه21 ، 22 و 23 دیماه از ساعت 8 صبح تا 18 دایر است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا