یزدفردا: میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در سفر استانی رئیس جمهوری به یزد در سومین روز فعالیت خود همچنان شاهد حضور پرشور مردم برای پیگیری نیازها و مشکلات خود می باشد؛ به طوریکه این حضور، جلوه ای از صممیت، همدلی و در کنار هم بودن مردم و مسئولان را به نمایش گذاشته است.

به گزارش یزدفردا: مردم با مراجعه به این میز مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی پس از پذیرش و راهنمایی به محل هایی که با نصب تابلو ها و بنرهای راهنمایی، مشخص شده رفته و مسایل و مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و تقاضا های خود را بیان می کنند.

بر اساس بررسی های انجام شده اغلب تقاضای مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد، تسهیلات بانکی برای رفع مایحتاج ضروری، ساخت و تعمیر مسکن وایجاد اشتغال می باشد.

در کنار آن شماری از فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و سرمایه گذاران نیزبا مقامات وزارت امور اقتصادی و د ارایی و مسئولان اقتصادی استان ملاقات کردند و خواسته ها و مشکلات خود را برای بهبود شرایط تولید و اشتغال در میان گذاشتند.

مدیران و کارشناسان اقتصادی، مدیران و نمایندگان بانک های استان و سایر عوامل اجرایی این میز هم با سعه صدر، خواسته های مردم را شنیده و ضمن بررسی آنها، راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

عوامل اجرایی این میز می گویند: درخواست های مختلف برای تسهیلات ارایه می شود که باید این درخواست ها طبقه بندی شده و بر اساس ضوابط هر بانک در مسیر خود قرار گیرد و علاوه بر اینکه باید منابع مورد نیاز بانک ها تامین شود؛ بانک ها نیز باید همراهی و همکاری لازم را در حل مشکلات مردم داشته باشند.

صحنه های جذاب و به یاد ماندهی از حضور مردم وصف نشدنی است که صادقانه مشکلات خود را با مسئولان مستقر در این میز در میان می گذارند و مهمتر اینکه عوامل اجرایی میز نیز با گشاده رویی با مردم برخورد کرده و به صحبت های آنها گوش می دهند.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و شماری از مدیران و مسئولان این وزارتخانه نیز در کنار عوامل اجرایی میز ارتباطات مردمی سفر رییس جحمهوری به یزد حضور دارند و ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم و شنیدن مشکلات آنها، دستورات لازم را برای حل مشکلات مردم ارایه می کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا