مراسم سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش وهمچنین دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهدای بخش مرکزی بهاباد با عنوان از عمار تا مالک اشتر با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون فرمانداروبخشدار بخش مرکزی فرماندهان نظامی وانتظامی ، فرمانده سپاه الغدیر یزد وهمراهان ، شهردارومسئولان ادارات ونهاد های بهاباد اقشارمختلف مردم ولائی بهاباد و احمد آباد ، کریم آباد و خانواده های معظم شهدا ء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه فسا وروایت گری همرزم شهید سلیمانی مهدی صدفی ومداحی محسن بنی فاطمه در حسینیه روستای کریم آباد بخش مرکزی شهرستان بهاباد برگزارشد.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده در مراسم سومین سالگرد  شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد علامه مصباح یزدی وشهدای بخش مرکزی بهابادبا عنوان از عمار تامالک که درحسینیه روستای کریم آباد برگزارشد درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: همین اقتدار سبب شده که آمریکا فقط در برابر رجزخوانی کند و توان انجام اقدامی را علیه ما نداشته باشد.

امام جمعه فسا با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و به وصال جانان رسیده‌اند و اینکه آنان در نزد خدای خود روزی می‌خورند گفت : حاج قاسم مصداق عمل خالص بود.

امام جمعه فسا بیان داشت: شهدا با دل کندن از پست، مقام، جایگاه اجتماعی، آرزوها و لذت های دنیوی راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و هم در جهاد اصغر و مقابله با دشمن ظاهری و هم در جهاد اکبر و مقابله با هوای نفس به پیروزی و سربلندی رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا سپر بلای امت شدند و برای حفظ حرمت نوامیس جان خود را تقدیم کردند، اضافه کرد: شهدا کسانی هستند که باعث شدند که ما از وادی ظلمات به نور وارد شدیم آنان تنشان را بر گلوله‌ها زدند تا گلوله‌ها بر خاک این سرزمین فرو نیاید.

حجت الاسلام جمالی زاده با تاکید براینکه اخلاص،تواضع، شجاعت و تمام خصوصیت های الهی در وجود سردار سلیمانی وجود داشت افزود : حضور پرشور ملت ایران اسلامی هم‌زمان با ملت‌های مسلمان جهان در آیین سالگرد ‌شهادت شهیدحاج قاسم سلیمانی، اتحاد و همدلی دنیای اسلام را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: شهید سلیمانی با دو بال اخلاص و توسل، گذشته از دیگر ویژگی ها و شاخصه های ممتازی که در وجود ایشان بود، نشان داد که چگونه می توان خدایی شد و در راه خدای متعال به مقام رضا و فنا رسید.

امام جمعه فسا با اشاره به اینکه حاج قاسم روح تازه ای در محور مقاومت دمید و با امید به مردم سوریه و عراق توانست این کشور ها را حفظ کند گفت : سردار حاج قاسم مصداق عمل خالص بود ایشان در تمامی بحران ها و مشکلات حضور داشتند و به صورت گمنام خدمت می کردند و این درس بزرگی برای همه ما است که باید آن را سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

یکی از همرزما ن حاج قاسم

رمز محبوبیت حاج قاسم در طاعت و بندگی خداوند بود/ شناخت درست دشمن از ویژگی های شهید سلیمانی بود

یکی از همرزمان حاج قاسم با اشاره به اینکه حاج قاسم همیشه بهترین استراتژی را برای مقابله با دشمنان انتخاب می کرد، گفت: شناخت درست دشمن از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

سردار مهدی صدفی که از یاران نزدیک حاج قاسم در سال‌های متوالی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است در مراسم سومین سالگرد سرداردلها حاج قاسم سلیماننی وآیت الله مصباح یزدی وشهدای بخش مرکزی بهاباد که در حسینیه کریم آباد برگزارشددرسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم وسردار قاسم سلیمانی با تشریح خاطراتی ازشهید سلیمانی اظهارداشت : حاج قاسم از فرماندهان مقتدر و محبوب سپاه اسلام است که بیش از چهار دهه از عمر و زندگی بابرکتش در مبارزه برای نابودی استکبار و حمایت از ملت‌های مظلوم منطقه و جهان سپری شد.

یکی از رزمندگان دفاع مقدسواز هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطره‌ای با اشاره  به اینکه  حاج قاسم درمیان مردم وملل مختلف محبوب دلها وقلبها شد چه بود گفت :رمز محبوبیت بی‌نظیر این فرمانده دوست داشتنی بین اغلب ملت‌ها و مردم اقصی نقاط جهان با مذاهب و نژادهای مختلف در طاعت و بندگی خداوند تبارک و تعالی واخلاص است که او را محبوب دل‌ها کرد.

وی بیان داشت : سردار سلیمانی اسوه و الگوی راستین پاسداری از دین، ارزش‌ها و کیان اسلام و نمونه یک انسان مومن، بصیر، ولائی، انقلابی، دشمن شناس، شجاع و مجاهد فی سبیل ا... بود که از قدرت سازماندهی بالایی برخورداربوده و بر قلوب انسان‌های آزاده فرماندهی می کرد.

این یادگار دفاع مقدس وهمرزم حاج قاسم افزود:سرباز مخلص ولایت به عنوان مصداق بارز «رحماء بینهم و اشداء علی الکفار»،  در مسائل داخلی با نگاه فراجناحی به صف بندی‌های سیاسی رایج، قائل نبود و تلاش می‌کرد به عنوان یک چهره ملی، از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد ماموریت‌ها و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کند.

مداحی توسط مداح کشوری محسن بنی فاطمه از تهران ، سخنرانی مهدی صدفی از یاران وهمرزمان حاج قاسم و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود .

مراسم سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش  وهمچنین دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهدای بخش مرکزی بهاباد با عنوان از عمار تا مالک اشتر با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون فرمانداروبخشدار بخش مرکزی فرماندهان نظامی وانتظامی ، فرمانده سپاه الغدیر یزد وهمراهان ، شهردارومسئولان ادارات ونهاد های بهاباد اقشارمختلف مردم ولائی بهاباد و احمد آباد ، کریم آباد و خانواده های معظم شهدا ء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه فسا وروایت گری همرزم شهید سلیمانی مهدی صدفی ومداحی محسن بنی فاطمه در حسینیه روستای کریم آباد بخش مرکزی شهرستان بهاباد برگزارشد.

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا