آئین استقبال از دو شهید گمنام در شهرستان ولایتمدار بهاباد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، امام جمعه و فرماندار و مسئولان برگزار شد.

مراسم استقبال از دوشهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس با حضور مسئولین و مردم در بهاباد با مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درحاشیه مراسم استقبال ازاین شهدا ضمن قدردانی از حضورپرشکوه مردم ولایتمدار بهاباد در این مراسم اظهار کرد: ازخودگذشتگی، استقامت و ایثار شهدا، آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده است؛ از این رو شهدا، وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند.

سرگرد محمدرضا قاسمی بهابادی با تاکید بر اینکه شهدای گمنام چراغ راه هدایت و بشارت هستند، افزود: شهدا با نثار همه هستی خود در راه خدا این حقیقت را ثابت کردند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام دارایی خویش گذشت.

وی با اشاره به تفحص شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: شهیدان دفاع مقدس، سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس سند حقانیت، افتخار، ایثار و فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی هستند، اظهارداشت: امثال این شهیدان با تکیه بر نیروی ایمان به سوی جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

برنامه های مراسم استقبال از دوشهید گمنان دربهاباد شامل مراسم استقبال از حوزه شهید محلاتی بهاباد به طرف مسجد جامع بهاباد، مراسم معراج الشهداء بهاباد درمسجد جامع همراه با دعای کمیل ، مداحی و سخنرانی خواهد بود.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا