یزدفردا: مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از مسمومیت ۷ نفر به دنبال نشت گاز مونوکسید کربن در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت.

به گزارش یزدفردا: سید حسین طباطبایی در خصوص جزئیات این خبر افزود: ساعت ۵:۱۵ بامداد امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در پی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۵ اورژانس یزد مبنی بر نشت گاز مونوکسید کربن یک واحد منزل مسکونی واقع در شهرک رزمندگان، ستاد فرماندهی پایگاه اورژانس یزد دو کد امدادی آمبولانس را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه هفت نفر از شهروندان در این منزل مسکونی دچار مسمومیت ناشی از تنفس این گاز شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید صدوقی  یزد انتقال داده شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد در پایان ضمن بیان این که عمده علت مسمومیت با گاز منو اکسید کربن طی فصول سرد سال ناشی از تهویه نامناسب تأسیسات گرمایشی است و نشانه‌هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی از جمله سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف، استفراغ و خواب‌آلودگی و اختلال تنفسی از دیگر نشانه‌های مسمومیت با اینقاتل خاموش است، افزود: علت این حادثه گازگرفتگی در اثر نبودن تهویه مناسب برای پکیچ رخ داده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا