نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و بهداشتی شهرستان بهاباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

علی نیک زاد روزگذشته  به منظور بازدید نظارتی از روند اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و بهداشتی  شهرستان بهاباد وارد این منطقه شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابتدا از  بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی بازدید کرد؛ راه اندازی اتاق عمل و جراحی، اتاق CCU، اتاق CT اسکن، پیش بینی حضور مستمر پزشک متخصص زنان و زایمان و طب اورژانس، پیش بینی ساختمان پزشکان، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و غیره از جمله مشکلات مطرح شده در این بازدید بود که مسئولان قول مساعد برای برطرف کردن آنها دادند.

در ادامه، بازدید از راه های اصلی بهاباد- نایبند در دستورکار نیک‌زاد قرار داشت. در جریان این بازدید نایب رییس قوه مقننه از نزدیک مشکلات این مسیر را بررسی کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درحاشیه بازدید ازاین پروژه ها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم چرا که مدیریت استان با استاندار و مدیریت شهرستان‌ها هم با فرماندار است، افزود: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات و بودجه‌ها در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها متمرکز است.

علی نیکزاد ادامه داد: اینکه کشور ما امروز درگیر مشکلات اقتصادی است به ناتوانی ما مدیران و خدمتگزاران مردم بر می گردد و به اینکه ما عزت را قربانی سازش نکرده ایم و به اینکه برخی از ما دنیا را گرفتیم و آخرت را رها کردیم.

وی با بیان اینکه طی بازدید میدانی  که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی از وزارتخانه‌ها،  داشتیم مشکلات و موانع توسعه شهرستان کم تربرخورداربهاباد بررسی می‌شوداظهارداشت : صورتجلسه‌ای هم در راستای پیگیری مصوبات تنظیم خواهد شد.

وی بیان کرد: یک ماه بعد نیز با حضور مسوولان مربوطه در هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا نتایج این بازدیدها بررسی شود و امیدواریم بتوانیم گرهی از مشکلات مردم این منطقه را  باز کنیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه این سفر چهل و چهارمین سفر من به حوزه های انتخابیه غیر خودم میباشد افزود: امیدواریم با توکل برخدای متعال و همت وتلاش مسئولان بتوانیم مشکلات این مناطق را به طورجد بررسی وبرطرف کنیم .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم، آثار و برکات تصمیمات و اقدامات این سفر را به‌ زودی خواهند دید، گفت: این سفر به دعوت محمد رضا صباغیان نماینده محترم مردم شهرستان های بافق ، بهاباد ، مهریز ، خاتم ، هرات ، مروست وابرکوه  در مجلس شورای اسلامی انجام شده و به جهت اهمیت موضوع، تعدادی از مدیران حوزه‌های وزارتی و سازمانی نیز در این سفر برای

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، وزارت صمت معادن ایمدرو، معاون وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان وزارت بهداشت ودرمان و معاون هماهنگی اموراستانداری یزد  نیز در این سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای بازدید پروژه‌های عمرانی و زیربنایی به شهرستان دارالولایه بهاباد یزد سفر کرد ودربدو ورود به شهرستان بهاباد مورد استقبال فرماندار، امام جمعه ، نماینده مردم بهاباد درمجلس ، شهرداروجمعی از مسئولان ومردم این شهرستان قرار گرفت.

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا