انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد دردو مقطع برادران و خواهران با حضور مدیرآموزش وپرورش بهاباد و رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد دراداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد گفت: ۵۲ دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان بهاباد  شامل ۱۲ پسر و ۴۰ دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

حسن رزاقی بهابادی افزود: هر کدام از این دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی یک مدرسه دوره متوسطه دوم شهرستان بهاباد هستند.

مدیرآموزش وپرورش بهاباد بیان کرد : پس از رأی گیری پنج پسر و پنج دختر به عنوان افراد برگزیده برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد مشخص و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد به عنوان  رئیس مجلس دانش آموزی درشهرستان انتخاب میشوند

وی اظهار داشت: مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

رزاقی ادامه داد: شما دانش آموزان آينده سازان جامعه هستيد و حضور در عرصه انتخابات بنوعي تمرين مسئوليت پذيري و خوب ديدن و خوب فكر كردن است و بايد قدر اين فرصت را بدانيد و تلاش خود را براي كم كردن مشكلات دانش آموزان و انتقال آنها به مسئولان بكار ببريد.

وی درپایان افزود: دانش آموزان حضور در فعاليت هاي اجتماعي را تمرين كرده و با انتخاب نمايندگان خود در شوراي دانش آموزي، در اداره مدرسه خود مشاركت كردند.

دربرگزاری انتخابات دختران بهاباد خانم منصوره دانش با بیشترین رای به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی انتخاب و خانم بیتا خلجی به عنوان نایب رئیبس اول مجلس دانش آموزی  ویک نفربه عنوان کارپرداز و یک نفردیگر به عنوان منشی و دونفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین درمقطع برادران آقای تحسین عاقلی مقدم با 17 رای به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی برادران وآقای امیر محمد شیخ زاده به عنوان نایب رئیس اول وآقای علیرضا حدادزاده به عنوان نایب رئیس دوم و آقای یونس جعفری به عنوان منشی و آقای ابوالفضل دهقان به عنوان کارپردازو احمدرضا امیری و علی شفیع پورهم به عنوان عضو علی البدل درمجلس دانش آموزی پسران بهاباد انتخاب شدند .

درمراسم برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان بهاباد محمدملا باقری رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان ، آقای باصری رابط خبرگزاری پانای اداره کل ومدیر آموزش وپرورش و معاون پرورشی  اداره آموزش وپرورش و مسئول سازما ن دانش آموزی بهاباد حضورداشتند .

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا