یزدفردا: سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: تصمیمات فدراسیون تعجب برانگیز نیست.

به گزارش یزدفردا: عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در خصوص باخت به پیکان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مصاف ما با پیکان مصاف یک تیم معمولی با یک تیم پرمهره بود. پیکان اکثر ستاره‌های فوتسال از جمله فرشته کریمی، مارال ترکمان و سحر زمانی را در کنار خودش دارد از این جهت بازی عادلانه‌ای نبود اما به هر جهت برنده بازی تیم پیکان بود که به آنها خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های ما هم خوب‌ بازی کردند به ویژه در نیمه دوم که ما حتی می‌توانیم بهتر ظاهر شویم و برنده از زمین خارج شویم چرا که تیم حریف در نیمه دوم حتی یک موقعیت هم روی دروازه‌ ما نداشت.

وی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر توضیح داد: خوشبختانه امسال بازی‌های خوبی را شاهد هستیم چون اکثرا تیم‌ها وضعیت نرمالی دارند حالا درست است یکسری تیم‌ها در جذب بازیکن با قدرت ظاهر شدند و برخی هم ضعیف اما در کل مسابقات کیفیت مطلوبی دارد.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با جادو کردند بازیکنان، بیان کرد: من هم ابتدا چنین صحبت‌هایی باور نمی‌کردم و حتی آن حرف و حدیث‌ها را گذاشتم به پای اینکه شاید یک باشگاهی برای مثال در پرداخت قرارداد بازیکن‌ها کوتاهی کرده و چنین شایعه‌هایی مطرح می‌شود اما در ادامه صحبت‌های دیگری هم بیان شد مبنی بر اینکه اسنادی هم در این رابطه وجود دارد که می‌تواند این ادعا‌ها را ثابت کند ولی به هرشکل من نه می‌توانم بحث جادوگری در فوتسال زنان را تایید کنم و نه می‌توانم تکذیب کنم.

عاطفه رضایی با اشاره به رفتار عجیب فدراسیون فوتبال و درخواست از تیم‌ها برای انجام تست پزشکی پس از سپری شدن یازده هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: اینکه بین مسابقات لیگ یکباره فدراسیون چنین تصمیمی می‌گیرد از دید مخاطب شاید عجیب و غریب باشد ولی برای ما نه اصلا هم عجیب نبود، فدراسیون همه کارهایش تقریبا به همین شکل عجیب است و ما هم دیگر گویا عادت کردیم. اما واقعا انجام این تست برای ما سخت بود چون قبل از بازی از بچه‌های ما خون گرفتند و بچه‌ها طبیعی است که ضعیف شدند، جالب‌تر اینکه ما را تهدید می‌کردند اگر تست ندهیم هفته آینده از بازی محروم هستیم این درحالی است که هنوز دو تیم این تست را انجام ندادند، شاید راه حل این اتفاق‌ها تحریم مسابقات بود ولی مربیان لیگ متاسفانه با هم‌ متحد نیستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا