یزدفردا : با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون فرهنگی هنری اداره کل مراسم تجلیل از کارکنان و هنرجویان ممتاز هنرستان های وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز دوشنبه 25/03/88 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن کریم ، حجه الاسلام احمد عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، به بیان چرایی نیاز به هنر در زندگی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هنر اختصاص به انسان دارد افزود : چون انسان و موجود برتر هستیم نیاز به هنر داریم. حجه الاسلام عجمین با بیان اینکه هنر برای کمال انسانی است اظهار داشت : انسان با هنر به اوج انسانیت می رسد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه به بیان چگونگی پرورش و اعتلای هنر پرداخت و تقویت کادر علمی هنرستان ها ، برنامه ریزی های آموزشی ، کلاس های فوق برنامه و تقویت امکاناتی که هنرجویان نیاز دارند را از راهکارهای رشد و اعتلای هنر برشمرد.

حجه الاسلام احمد عجمین با تاکید بر تدوین سیر مطالعاتی در ابعاد روحی و معنوی هنرجویان ، از مدیران هنرستان ها خواست جهت تدوین چنین برنامه ای برای آنها تدبیر بیاندیشند.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد هنرجویان مسیر هنرجویی تا هنرمندی را به خوبی طی کنند و شاهد هنرنمایی آنها در سراسر کشور باشیم. لازم به ذکر است که در پایان با اهدا لوح سپاس از کارکنان و هنرجویان برتر هنرستان ها تقدیر و تشکر بعمل آمد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا