یزدفردا: دبير فراكسيون خط امام(ره) مجلس نسبت به عدم حضور چهره هاي اقليت در تركيب هيات مشخص شده جهت تحقيق و تفحص از حوادث اخير اعتراض كرد.

به گزارش دریافتی یزدفردا :محمدرضا تابش در حاشيه جلسه علني امروز مجلس با اظهار گله از اين كه در تركيب هيات مشخص شده جهت بررسي اغتشاشات اخير در كشور حتي يك نماينده از اقليت وجود ندارد گفت: ما اين گله و اعتراض خود را به دكتر لاريجاني رييس مجلس منتقل كرديم وايشان هم علي رغم اين كه قبول داشتند، يكي از دوستان اقليت هم در اين هيات قرار بگيرد، اما تاكنون هيچ اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است.

تابش با اظهار اين كه گويا آقاي لاريجاني تحت فشار و معذورات است، اظهارداشت: در ميان چهره هاي اقليت مجلس دوستان مجرب و با سابقه‌اي هستند كه سابقه استانداري و يا معاون استانداري را دارند و مي توانند در اين زمينه كمك كنند، اما متاسفانه از آنها در اين هيات استفاده نشده است.

نماينده اردكان با اشاره به جلسه غير علني و غير رسمي صبح امروز مجلس و گزارش ابوترابي از حوادث اخير گفت: آقاي ابوترابي در بخشي از سخنانش از نحوه برخورد مهندس ميرحسين موسوي و سنگيني و متانت ايشان سخن گفت كه عده اي از دوستان از اين سخنان برآشفتند و تحمل آن را نداشتند.

دبير فراكسيون خط امام(ره) مجلس در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به حمله به مجتمع مسكوني نمايندگان مجلس گفت: ماهيت حمله كننده ها براي ما مشخص شده و ما با دوربين‌هاي مدار بسته آن‌را مي ديديم و فيلم آنها را به حراست داده‌ايم كه رسيدگي كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا