یزدفردا: فرماندار مهریز بر اهتمام جدی تمام دستگاه های شهرستان مهریز برای اجرای طرح کاداستر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: محمد دهقان بنادکی، صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه حدنگار شهید سلیمانی مهریز که با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت کاداستر اظهار داشت: تشکیل قرارگاه جهادی کاداستر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه کاداستر، اهمیت این موضوع را به وضوح نشان می دهد و اگر این طرح به درستی اجرا شود، بسیاری از مراجعات قضایی و مشکلات مردم در حوزه املاک کاهش می یابد.

وی بیان کرد: همه دستگاه های شهرستان مهریز این مهم را جدی بگیرند و برای اجرای طرح کاداستر در شهرستان مهریز همه تلاش خود را به کار گیرند.

دهقان بنادکی عنوان کرد: اطلاع رسانی و آموزش از موضوعات بسیار مهم در حوزه اجرای طرح کاداستر است و این آموزش باید از بنگاه های املاک آغاز شود و با نصب بنر همچنین برگزاری جلسات توجیهی برای شوراهای روستا و دهیاران ادامه یابد تا طرح به پایان برسد.

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه امروز دیگر مشکل اعتبار در این زمینه مطرح نیست، افزود: اکنون فقط دستگاه ها باید پای کار بیایند و طرح را با جدیت پیگیری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرستان مهریز در زمینه اجرا و اتمام طرح کاداستر از شهرستانهای پیشتاز در استان یزد باشد.

دهقان بنادکی ادامه داد: اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز از دستگاه های پیشتاز در زمینه اجرای طرح کاداستر است.

فرماندار مهریز اظهار امیدواری کرد: با پشتکار دستگاه ها و پیگیری فرمانداری، دو هفته یک بار جلساتی برای تعیین تکلیف کاداستر در مهریز برگزار شود تا این طرح به نتیجه برسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا