یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف و توقیف یک محموله بلوریجات قاچاق و پیشنهاد ۵۵ سکه طلا به عنوان رشوه جهت آزادی محموله توقیفی در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد در خصوص جزئیات این محموله کشف شده، گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست‌ و بازرسی شهید مدنی مهریز در پی مشکوک شدن به یک دستگاه تریلر که از مقصد استان بوشهر به سمت خراسان رضوی در حال حرکت بود، پس از بازرسی از این تریلر حدود هشتاد میلیارد ریال کالای قاچاق از نوع بلوریجات کشف کردند.

وی افزود: در پی این عملیات یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه تریلر حامل این محموله نیز توقیف شد.

مقام ارشد انتظامی استان همچنین در خصوص پیشنهاد رشوه به ماموران، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۵ سکه به عنوان رشوه به ماموران کشف کننده این محموله پیشنهاد شد که در این راستا صورتجلسه‌ای تنظیم و سه متهم دیگر که در پرداخت سکه و مساعدت به متهم اصلی همکاری داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.

در سال جاری اقدامات خوبی در زمینه کشفیات در استان یزد انجام گرفته و حدود سه هزار میلیارد ریال کشفیات در این راستا نیز انجام شده است، که نسبت به سال گذشته ۵۰ در صد افزایش یافته است.

پاسگاه ایست‌ و بازرسی شهید مدنی یکی از گلوگاه‌های مهم کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر می‌باشد که سال‌های متمادیست در حوزه مبازره با قاچاق کالا و مواد مخدراستان یزد رتبه اول در کشور را داراست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا