یزدفردا: شهردار میبد با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در این شهرستان گفت: صنایع به اجرای پروژه باغ‌راه میبد کمک کنند.

به گزارش یزدفردا: مجید بهارستانی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه میبد با ارائه گزارشی از ایجاد باغ‌راه در ورودی شهر میبد اظهار داشت: این پروژه ۱۲ کیلومتر طول دارد و در دو طرف جاده ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید آیت الله اعرافی، طرح این پروژه توسط شهرداری تهیه شده و لازم است راهداری، دهیاری‌ها و به ویژه صنعت برای تأمین هزینه‌های طرح پای کار بیایند و همکاری کنند.

بهارستانی همچنین در مورد پروژه بازیافت زباله افزود: به مدت یک سال است که دستگاه پیرولیز توسط سرمایه گذار به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه بازیافت زباله خریداری و نصب شده و همچنان این پروژه با توجه به تأمین نشدن گاز و برق شروع به کار نکرده است.

شهردار میبد همچنین خواستار تأمین زمین برای احداث پارک بانوان، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری و ارائه تسهیلات برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهرداری میبد شد.

در این جلسه مقرر شد؛ تأمین برق دستگاه پیرولیز ظرف مدت یک ماه و تأمین سوخت گاز ظرف مدت هشت ماه انجام شود و در ارتباط با مشکلات تأمین زمین برای احداث پارک بانوان، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری از سوی راه و شهرسازی همکاری شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا