معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه بررسی ساخت منازل مسکونی خیری خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در شهر یزد گفت: خیرین یزدی همکاری بسیار خوبی را در بازسازی منازل در استان و شهر یزد داشته اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه بررسی ساخت منازل مسکونی خیری خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در شهر یزد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور فرماندار یزد و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در فرمانداری یزد برگزار شد.

« محمد علی شاه حسینی » در این جلسه با بیان اینکه خیرین یزدی در طول تاریخ همیشه زبانزد بوده اند اظهار داشت : خیرین یزدی در فعالیت های خیرخواهانه سابقه دیرینه ای داشته و همیشه بخشی از مسائل و مشکلات جامعه با همراهی این افراد برطرف شده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به اقدامات کم نظیر خیرین یزدی در بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی استان افزود: این عزیزان بعد از وقوع سیل برای بازسازی منازل خسارت دیده به صورت داوطلبانه پیش قدم بوده و آمادگی کامل خود را برای کاهش آلام مردم اعلام کرده اند.

وی خواستار همکاری همه دستگاه های ذیربط به منظور آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در شهر یزد شد و تصریح کرد: ما دولتمردان وظیفه داریم تا مقدمات بازسازی منازل مسکونی را فراهم سازیم.

شاه حسینی همچنین در پایان به آغاز عملیات اجرایی اولین مرحله ساخت منازل مسکونی خیری در شهر یزد اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه کلنگ ساخت ۲۰ منزل مسکونی برای خسارت دیدگان ناشی از سیل اخیر به همت خیرین، باحضور استاندار یزد و خیرین به زمین زده شد، که امیدواریم در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی مابقی منازل مسکونی نیز آغاز گردد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا