یزدفردا: برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش تئاتر خیابانی که به میزبانی یزد برگزار شد، طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش یزدفردا: در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش تئاتر خیابابی که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، نادری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح و مسئولان استانی در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، برگزیدگان این بخش معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس اعلام هیات داوران؛ در بخش پوستر و بروشور «مهدی اسدی تبار» برای طراحی پوستر و بروشور دو نمایش «عاشقانه های یک زیر خاکی» و «سرزمین مادری» از تهران و «امیر قاسمی» برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «قل اب» از یزد حائز رتبه شدند.

 در بخش موسیقی نیز «نورالدین زمانی» و «پژمان پهلوانی» برای موسیقی نمایش «بازمانده» از شیراز و «محمد نادری» برای نمایش های «چمدان» از شاهین شهر و «عقیق» از لاهیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

«بهاره زاهددوست» در بخش طراحی لباس برای نمایش «عاشقانه های یک زیرخاکی» از تهران و «شراره وطن پرست» برای طراحی لباس نمایش «سرزمین مادری» از تهران و «سحر محسنی کیاسری» و «حمید ناطقی» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری به عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

برگزیدگان بخش طراحی صحنه و فضا نیز به ترتیب «مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «سحر محسنی کیاسری» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری، معرفی شدند.

در بخش بازیگری زن، «هیام احمدی» برای نمایش «چمدان» از شاهین شهر و «مریم السادات هاشمی» برای نمایش «قل آب» از یزد و بازیگران نمایش «پرسه در نیاز» خانم ها «فاطمه ذوالفقاری کیاسری»، «مهدیس بابائی» و «مهدیس رجبی» از ساری و «دنیا فتحی» برای نمایش «سرزمین مادری» از تهران و «بهاره فیروزه چی» برای نمایش «بی نشان» از مشهد به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

در بخش بازیگری مرد نیز «حسین نادری» برای نمایش «عاشقانه های زیرخاکی» از تهران و نمایش «عقیق سرخ از یزد و «بهنام کاوه» برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان و «مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «داننده فرد» برای نمایش «بازمانده» از شیراز و «محمد جعفری لفوت» برای نمایش «شط...رنج» از آستانه اشرفیه و «بهنام کاوه» برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «سمیه رضایی» سمنگانی برای نمایش «سرزمین مادری» از یزد برگزیده شدند.

در بخش کارگردانی نیز از «سحر محسنی کیاسری» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری و «بهناز زحمتکش» برای نمایش «قل آب» از یزد و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «پدرام مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «مریم دهقانی» برای نمایش «بازمانده» از شیراز تجلیل شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا