یزدفردا :حزب اعتدال و توسعه استان یزد دیروز با صدو بیانیه ای آورده است : انتخابات یکی از مواهبی است که در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری و تدبیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ملت عظیم الشان ایران هدیه شده است .

به گزارش یزدفردا متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحيم
میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک
انتخابات یکی از مواهبی است که در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری و تدبیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ملت عظیم الشان ایران هدیه شده است .

 حماسه بی نظیر 22 خرداد 88 تجلی حضور مردم فهیم کشورمان در راه تعیین سرنوشت خویش و نشانه تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره) ، رهبر معظم انقلاب و خون شهیدان بود .
ضمن تشکر و قدردانی از این حضور باشکوه و تبریک میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی هموطنان بویژه مردم دارالعباده استان یزد ، امید است با پشت سر نهادن این آزمون الهی و انتخابی بزرگ با همدلی و همراهی افزونتر از قبل در راه توسعه و آبادانی و وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی تحت امر مقام معظم رهبری و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و پاسدار همیشگی خون شهداء باشیم . انشاء الله.

والسلام
حزب اعتدال و توسعه استان یزد

دکتر محمددهستانی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا