یزدفردا: فرماندار مهریز گفت: نظارت بیشتر بر اصناف و بازار جزو خواست عمومی مردم است که باید در شهرستان بیش از گذشته افزایش یابد.

به گزارش یزدفردا: محمد دهقان بنادکی یکشنبه شب در آیین معارفه رییس اتاق اصناف شهرستان افزود: نظارت بر نحوه فعالیت بازار و اصناف در شرایط اقتصادی موجود یک ضرورت و نقش مهمی در  ارائه خدمت بهتر به شهروندان و پیشگیری از برخی مشکلات در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه نقش بی بدیل اصناف و مسئولیت‌پذیری این قشر در دوران همه‌گیری کرونا مثال زدنی است ادامه داد: اصناف شریف همواره در شرایط سخت همه‌گیری کرونا و مسائل اقتصادی همپای مسئولان تلاش کردند و نقش موثر و کلیدی داشتند.

این مسئول با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان توسط اصناف صورت گرفته اظهار کرد: اصناف از مهمترین اقشار جامعه هستند که با توجه به ماهیت شغلی‌شان نقش اساسی در اجرایی کردن طرح هدفمندی یارانه‌ها به ویژه در شهرستان ایفا کردند.

دهقان تاکید کرد: ضروری است که اتاق اصناف و اداره صمت با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی اهتمام ویژه ای به امر بازرسی و نظارت بر بازار داشته و مانع از گران فروشی و افزایش خارج از ضابطه قیمت ها و سایر تخلفات شوند.

فرماندار مهریز فراهم آوردن فضای مناسب برای تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت خوب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم و تعادل و تنظیم بازار را یکی از وظایف و اهداف مهم اتاق اصناف برشمرد و گفت: باید در این خصوص مهم پیگیری و اقدام مناسب در منطقه صورت گیرد.

دهقان با بیان اینکه با ایجاد فضای تعامل بین مردم، مسئولان و اصناف، رضایتمندی فراهم خواهد شد، حمایت دستگاه‌های نظارتی شهرستان پشتوانه‌ای قوی برای اصناف قلمداد کرد و از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان قدردانی و تداوم آن را خواستار شد .

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا زارع زاده قدردانی و به جای وی قاسم ابویی به عنوان رییس جدید اتاق اصناف مهریز معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا