یزدفردا: جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران: «حتی یک رزرو هم برای میزبانی کیش در جام‌ جهانی قطر نداشته‌ایم.»

عجیب است. به نظر می‌رسد دست‌های پشت‌ پرده‌ای در کارند تا مسافران از زیبایی‌های کیش محروم بمانند. احتمالاً افرادی می‌ترسند که مسافران بعد از دیدن کیش، دیگر نخواهند به قطر بازگردند و اصلاً بگویند: «گوربابای جام جهانی …کی این همه امکانات رو ول می‌کنه بره فوتبال ببینه.»

شاید لازم باشد کارگروهی ویژه برای بررسی عدم موفقیت در جذب مسافران جام جهانی قطر تشکیل دهید.

البته از الان معلوم است که نتیجه بررسی‌های کارگروه چه می‌شود.«توطئه خارجی‌ها…گول خوردن مسافران ناآگاه… شایعات کذب و دروغی که در مورد ایران پخش شده؛ و نقشه‌های پلید دشمنان.»

اصلاً جای ناراحتی نیست. از قدیم هم گفته‌اند خلایق هر چه لایق. بروند در هتل‌های قطری‌ها خوش بگذرانند. با امکانات کم، گرم و پر از پشه.

پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که بفهمند ما چیزی از آنها کم نداریم، جام جهانی ملی راه بیندازید. به هیچ‌کس هم نگویید. بگذارید در حسرت شرکت و حضور در جام جهانی ما بسوزند. همه خبرهای این جام جهانی را هم فقط در فضای مجازی ملی و داخلی پخش کنید. بگذارید باز هم بسوزند. این بار از بی‌خبری و فضولی.

حتی می‌توانید المپیک را هم ملی برگزار کنید. مگر ما چی‌مان از کشورهای دنیا کمتر است. ما همه چیز داریم. اصلاً یک کره زمین داخل کشورمان پنهان شده. هیچ نیازی هم به خارجی‌ها نداریم.

فکر کرده‌اند اگر به هتل‌های ما نیایند، اگر هواپیماهای‌شان را در فرودگاه‌های ما پارک نکنند، اگر کلاه‌شان این طرف‌ها افتاد دنبالش نیایند، چیزی از ما کم می‌شود.

بیچاره‌ها خبر ندارند چه امکانات فراواقعی و بی‌نظیری را ازدست خواهند داد.

البته برای این‌که جلوی قطری‌ها کم نیاورید راه دیگری هم وجود دارد. راهی که نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد. شاید بتوانید هر مسافر خارجی‌ای که وارد ایران می‌شود را در لیست مسافران جام جهانی قرار دهید. چرا که نه؟ از بعضی مسئولان یاد بگیرید. صورت مسأله را عوض کنید. بالاخره هر مسافر خارجی‌ای که وارد ایران می‌شود ممکن است یک روزی تصمیم بگیرد به جام جهانی برود. ما که از نیات آدم‌ها خبر نداریم. اگر همین فردا تصمیم گرفت به قطر سفر کند چه؟ پس آنها را هم در لیست مسافران جام جهانی بیاورید.

اگر باز هم کم بود. می‌توانید از هموطنان خودمان استفاده کنید. آنها هم دوست دارند جام جهانی را ببینند. می‌توانند جزو مسافران جام جهانی باشند که عوض هتل‌های قطر، تصمیم گرفته‌اند در خانه‌های ایرانی اقامت داشته باشند.

خانه‌های ایرانی هم می‌توانند هر کدام یک اقامتگاه به حساب بیایند.

حالا یک بار دیگر فهرست مسافران جام جهانی قطر را بخوانید.

خبر جدید به زودی منتشر خواهد شد:

«بیش از ده‌ها هزار نفر از مسافران جام جهانی قطر، در هتل‌ها و اقاماتگاه‌های ایران حضور دارند.»

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا