یزدفردا "خبرگزاري UPI خبر داد بر اساس اعلام رسمي وزارت کشور احمدي نژاد در شمارش آرا انتخاباتي با فاصله زياد از رقيبان خود پيشي گرفته است.



به گزارش برنا به نقل از يوپي آي، ستاد انتخابات ايران اعلام کرد از کل 13/77 درصد آراي شمارش شده احمدي نژاد در حالي که حداقل به 50 درصد آراءنياز داشت، با کسب حدود 70 درصد در اين رقابت به پيروزي رسيد.
اين در حالي است که ميرحسين موسوي اصلي ترين رقيب او در اين دوره ، تنها 32 درصد از آراء راکسب کرده است. به گزارش اين خبرگزاري ميرحسين موسوي در کنفرانس خبري روز جمعه اعلام کرد که ناظران انتخاباتي اش از پيش بودن او خبر داده اند.

او همچنين در همين رابطه طي نامه اي به رهبر جمهوري اسلامي ايران از او خواست از ايجاد اختلال و تقلب در رآي گيري جلوگيري شود. ميرحسين موسوي با متهم کردن وزارت کشور به طرفداري از رييس جمهور اظهار داشته است که پيروزي احمدي نژاد را قبول ندارد و نمي تواند همه چيز را رها کند.
وي خاطر نشان کرده اکنون و پس از اعلام نتايج انتخابات ديگر جايي نيست که بتوان عقب نشيني کرد. گفتني است در انتخابات اين دوره مردم ايران و همچنين ايرانيان مقيم خارج از کشور حضور بسيار گسترده اي داشتند.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا