یزدفردا: در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد بر تشکیل قرارگاهی با عنوان قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تأکید شد.

به گزارش یزدفردا: برنامه ریزی عملیاتی برای تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ارائه گزارشی درباره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی و بررسی وضعیت نمازخانه‌های استان از جمله مباحث این نشست بود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: ارتقای عدالت تربیتی و بررسی افراد جامعه به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و باکیفیت و همچنین افزایش مشارکت معلمان، اولیا، نهاد‌های دولتی و عمومی، مردمی، خیریه و غیر دولتی در بهسازی آموزشی از اهداف این قرارگاه است.

نژاد حسینیان افزود: همچنین هدف سند این است که امکانات، فضا، نیروی انسانی ماهر برای آموزش رایگان در مناطق مورد هدف شامل روستا‌های کمتر توسعه یافته برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی فراهم شود.

وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد نیاز‌های مناطق مختلف مورد هدف احصا قرار گرفته و جلسات کارگروه شهرستانی برگزار شود. همچنین نتایج در کارگروه استان مطرح و در نهایت مصوب و در مناطق روستایی اجرا شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا