یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد همراهی شهروندان یزدی با پلیس در اغتشاشات اخیر را ستودنی دانست و گفت: 80 درصد فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی یزد کشف و در حال بررسی فنی است.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان یزدی برای خنثی سازی توطئه اخیر استکبار در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تا کنون سعی دارند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی متزلزل کنند.

وی بصیرت مردم یزد در همراهی نکردن اغتشاشگران را برگ زرینی در پرونده این استان دانست و افزود:‌ دشمنان در اغتشاشات اخیر اصل نظام و انقلاب اسلامی را هدف گرفته بودند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که نیروی انتظامی با تمام ظرفیت گوش به فرمان ولی فقیه و پای کار نظام است، گفت:‌ فراجا در سال جاری بالغ بر 38 شهید امنیت تقدیم کرده و برقراری امنیت برای ملت ایران را افتخار خود می‌داند.

فرمانده انتظامی یزد وضعیت عمومی این استان در اغتشاشات اخیر را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد:‌ همراهی شهروندان عاملی تأثیرگذار در برقرار امنیت پایدار است.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای اخیر پلیس یزد در شش ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد:‌ ۸۰ درصد فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی استان کشف و در حال بررسی‌های فنی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا