جمعي از مسئولان نظام، نمايندگان مجلس همراه با احزاب و گروه‌ها و تشكل‌هاي اصولگرا و تشكل‌هاي دانشجويي به حمايت از نامزدي احمدي‌نژاد پرداخته اند.
اين اعلام حمايت در حالي صورت مي‌گيرد كه جريان تخريبي عليه دولت نهم بر شدت فعاليت خود افزوده است.
*آيت‌الله مهدوي‌كني اعلام كرد: اكثريت جامعه روحانيت مبارز در انتخابات از آقاي احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنند و بنده نيز آقاي احمدي‌نژاد را اصلح مي‌دانم و به ايشان راي مي‌دهم.
*غلامعلي حدادعادل در اجتماع خودجوش مردمي در نماز جمعه تهران گفت: به احمدي‌نژاد رأي مي‌دهم، چون نگران تكرار اتفاقات پس از دوم خرداد در كشور هستم.
* 211 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از نامزدي احمدي‌نژاد در انتخابات رياست‌ جمهوري دهم طي بيانيه‌اي حمايت كردند.
* جامعه اسلامي فرهنگيان طي بيانيه‌‌اي حمايت خود را از كانديداتوري احمدي‌نژاد اعلام كرد.
* عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: نظر قطعي جامعه مدرسين حمايت قاطع از دكتر احمدي نژاد در انتخابات 22 خرداد است.
* دفتر آيت الله حسيني بوشهري نايب رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: راي اكثريت اعضاي جامعه مدرسين در حمايت از آقاي دكتر محمود احمدي نژاد همچنان مورد تائيد و تاكيد ايشان بوده و هست.
* عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: قطعا فراكسيون اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري آينده از احمدي‌نژاد حمايت كرده و تحت فشارهاي افراد و جريان‌هاي سياسي خاص قرار نمي‌گيرد.
* لاله افتخاري گفت به عنوان نايب رئيس فراكسيون ايثارگران و عضو فراكسيون فرزندان شاهد مجلس، محمود احمدي‌نژاد را كانديداي مورد نظر اكثر اعضاي اين فراكسيون‌ها اعلام مي‌كنم و از او حمايت مي‌كنم.
* جمعي از دانشگاهيان دانشگاه كاشان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از دكتر احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* سران قبايل عشاير عرب در اجتماع پرشور مردم خوزستان از احمدي‌نژاد حمايت كردند.
*در پي اعلام حمايت گسترده اقشار مختلف مردم استان فارس و شهر شيراز از احمدي‌نژاد، شاعران و شاعره‌هاي اين استان به خيل عظيم حاميان دولت مهر پيوستند.
* 614 نفر از رزمندگان، جانبازان و آزادگان استان مركزي طي بيانيه‌اي حمايت قطعي خود را از محمود احمدي‌نژاد كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* با راه‌اندازي پايگاه اينترنتي دانشجويان حامي احمدي‌نژاد، 70 هزار نفر از دانشجويان كشور طي 2 روز در اين پايگاه ثبت‌نام كردند.
* اساتيد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي استان فارس با امضاي طوماري از مواضع احمدي‌نژاد اعلام حمايت كردند.
* ستاد مردمي طلاب و دانشجويان حامي دولت عدالت در قم اقدام به انتشار طومار پيامكي با مضمون حمايت از افشاگري‌هاي شجاعانه احمدي‌نژاد كرده است.
* بيش از 300 روزنامه‌نگار، نويسنده و فعال مطبوعاتي استان كرمانشاه در آستانه انتخابات 22 خرداد ماه با انتشار بيانيه‌اي از نامزدي محمود احمدي‌نژاد اعلام حمايت كردند.
* اتحاديه و تعاوني‌گران استان زنجان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* هنرمندان اصفهاني طي جلسه‌اي و با ذكر دلايل خود از احمدي‌نژاد در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري حمايت كردند.
* شماري از عشاير استان بوشهر در قالب ستاد حاميان مردمي احمدي نژاد بخش مهرورزي با انتشار بيانيه‌ايي ضمن اعلام حمايت از محمود احمدي‌نژاد، مردم استان بوشهر را به شركت گسترده در انتخابات دعوت كردند.
* اساتيد و طلاب مدرسه علميه جامعه‌الزهرا با امضاي طوماري حمايت خود را از كانديداتوري احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* بيش از هزار و پانصد تن از استادان و طلاب خواهر جامعه الزهرا قم با امضاي توماري يازده متري، حمايت قاطع خود را از دكتر احمدي نژاد اعلام كردند.
* جمعي از ايثارگران و جانبازان استان زنجان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري دهم اعلام كردند.
* جمعي از دانشگاهيان دانشگاه كاشان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از دكتر احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* كارگردان سريال يوسف پيامبر (ع) گفت: من به عنوان يك هنرمند از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنم و حتي به شما مردم تبريز مي‌گويم اگر لازم باشد جانم را نيز فداي وي مي‌كنم.
* جبهه متحد افق 1404 طي بيانيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري احمدي‌نژاد در انتخابات آتي رياست جمهوري اعلام كرد.
* اتاق تعاون مركزي ايران به نمايندگي از بخش تعاون كشور بيانيه‌اي به منظور حمايت از محمود احمدي نژاد در دهمين انتخابات رياست جمهوري منتشر كرد.
* 483 نفر از اصحاب رسانه و جامعه خبري استان مركزي با انتشار بيانيه‌اي حمايت قاطع خود را از محمود احمدي‌نژاد، كانديداي انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري اعلام كردند.
* جمعي از ورزشكاران و قهرمانان ورزش استان زنجان حمايت خود را با انتشار بيانيه‌اي از محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* مادر شهيد عباس ورزنده و خواهر شهيد محمد سلطان‌زاده گفت: شهدا در صورت حضور به احمدي‌نژاد راي مي‌دادند.
* شماري از دانشجويان دانشگاه‌هاي زنجان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* جمعي از كارگران استان كردستان در بيانيه‌اي حمايت خود را از احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* جمعي از دانش‌آموزان دبيرستاني و پيش دانشگاهي استان استان زنجان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود از محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را اعلام كردند.
* رئيس ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد در استان مازندران گفت: خواهر شهيد شيرودي با حضور در ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد شهرستان تنكابن، حمايت خود را از رئيس جمهور دولت نهم اعلام كرده است.
* بيش از 600 نفر از ورزشكاران رزمي‌كار استان كردستان با امضاي طوماري حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* همايش حمايت از دولت يار با قرائت حديث كساء در قم با حضور هزاران نفر از مردم برگزار مي‌شود.
* جمعي از نويسندگان، شاعران و سينماگران طي بيانيه‌اي، حمايت خود را از دكتر محمود احمدي‌نژاد، نامزد رياست جمهوري دوره دهم اعلام داشتند.
* ستاد مردمي در امتداد خورشيد با صدور بيانيه اي در حمايت از احمدي نژاد اعلام موجوديت كرد.
* جمعي از فرهنگيان شهر زنجان با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد در دهيمن دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* اعضاي بسيج جامعه مداحان حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* جمعي از طلاب بسيجي، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران روحاني حمايت قاطع خود را از كانديداتوري احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* رئيس اسبق مركز تحقيق و بررسيهاي جنگ تحميلي گفت: با افتخار مي‌گويم‌كه به احمدي‌نژاد رأي مي‌دهم و از وي دفاع مي‌كنم چون دولت نهم خط امام(ره) و گفتمان انقلاب اسلامي را تداوم داده و به جهان صادر كرده است.
* مسئول ستادهاي مردمي حمايت از احمدي نژاد در استان قزوين گفت: فعالان جريان اصولگرايي در قزوين كانديدايي جز احمدي‌نژاد ندارند.
* شاخه بانوان جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري محمود احمدي‌نژاد اعلام كرد.
* جمعيت مناديان عدالت انقلاب اسلامي طي اطلاعيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري محمود احمدي نژاد رسما اعلام كرد.
* اعضاي شوراي اسلامي شهر مشهد حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* ائتلاف بزرگ فرهنگيان استان همدان با صدور بيانيه‌اي حمايت قاطع خود را از محمود احمدي‌نژاد به عنوان نامزد دهمين دوره رياست جمهوري اعلام كرد.
* حسين رضازاده قوي‌ترين مرد جهان گفت: "به عقيده من دكتر احمدي نژاد با استقامت شجاعانه مقابل زورگويان و قلدرهاي جهان و حمايت مردانه از مظلومان عالم نشان داد يكي از قوي‌ترين مردان جهان درعرصه سياست است. او در عرصه مبارزه با زورگويان پشت اسرائيلي‌ها را بارها به خاك ماليده است. "
* مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري دكتر محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.
* كميته پزشكان و پيراپزشكان استان مازندران در بيانيه‌اي حمايت خود را از نامزدي محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
* پيشكسوتان ورزش كردستان به نمايندگي از طرف جامعه ورزش استان با حضور در ستاد هماهنگي حمايت‌هاي مردمي احمدي‌نژاد در سنندج حمايت‌ خود را از احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* مخبر فراكسيون زنان مجلس هشتم از حمايت اين فراكسيون از محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري دهم خبر داد.
* جمعي از دانشجويان و نخبگان مقيم 23 كشور جهان با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از محمود احمدي‌نژاد اعلام كردند.
* ستاد نمايندگان حامي احمدي‌نژاد متشكل از شمار زيادي از نمايندگان اصولگراي مجلس شوراي اسلامي طي جلسه اي اعلام موجوديت كرد.
* جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در 22 منطقه تهران و شهرستان‌هاي اطراف در حمايت از كانديداتوري احمدي‌نژاد 30 همايش منطقه‌اي برگزار مي‌كند.
* در آستانه دهمين انتخابات رياست جمهوري، تشكل‌هاي سياسي اصولگراي خراسان اعلام داشتند: با تكيه بر اصول و مباني صحيح اصولگرايي حمايت قاطع خود را از كانديداتوري‌ احمدي‌نژاد اعلام مي‌داريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا