بسمه تعالي
دروغگو کیست ؟؟؟!!!

محضر مردم شريف و آزاده‌پرور ایران اسلامی
احساس تكليف الهي در اين مقطع ما را برآن داشت تا نكاتي را براي ملت شريف یادآور شویم . شايد اين انتخابات از جهاتي در تاريخ انقلاب بي‌نظير باشد . يكي از آن جهات ، انبوه اتهاماتي است كه به رياست محترم جمهور و دولت نهم وارد گرديده كه در مورد هيچ شخصيتي در طول تاريخ انقلاب با اين حجم سابقه ندارد . از طرفي سرسخت‌ترين دشمنان اين ملت از عملكرد مخالفين آقاي دكتر احمدي‌نژاد اظهار خشنودي مي‌كنند مثل خانم رايس و وزير خارجه فرانسه و آقاي بوش در آخرين نطق خود در كاخ سفيد و دنيس رايس مشاور عالي بوش پدر (كه گفته بود كاري كنيد كه آراء احمدي‌نژاد كم شود و هيبت جهاني او بشكند) و نيز شيمون فرز خونخوار صهيونيستي كه مي‌گويد : مشكل اصلي ما احمدي‌نژاد است و نتانياهو نخست‌وزير رژيم اسرائيل كه مي‌گويد بايد براي ترور احمدي‌نژاد فكر جدي نمود و ديگري كه مي‌گويد پيروزي وي براي اسرائيل از پيروزي حزب‌الله لبنان دردناكتر است و دهها مورد ديگر مثل اين كلمات.
از سوي ديگر رهبر انقلاب داناترين شخصيت كشور در مسائل اجرايي و فقه سياسي و حكومتي و آگاه كامل به اوضاع كشورند در توصيفاتي بي‌نظير ، دولت نهم را مي‌ستايند . اوصاف دولت كار، موهبت الهي، بهترين دولت، اصولگراترين دولت، داراي بيشترين نشاط و تلاش، بالاترين دوران عزّت ملت ايران، احياگر گفتمان عدالت و امام، داراي نگاه‌هاي عالمانه، مظلوم و مورد هجوم دشمن و تمجيدات متعدد ديگر از جمله اوصافي است كه معظم‌له اين دولت را بدانها توصيف نمود.
از جهت ديگر عده‌اي پيدا شده‌اند كه درعين حال كه بسيار بد سابقه‌اند درست همسو با جهت‌گيري استكبار جهاني و مخالف با رهبر انقلاب و جامعه مدرسين (كه امام آنها را چشم بصير و مغز متفكر ناميد) موضع گرفته‌اند.
عربده‌كشان امروز عرصة انتخابات عليه رئيس جمهور همانهايي هستند كه پس از تقديم ماحصل بيست ساله تلاش دانشمندان هسته‌اي كشور به غرب براي جلب رضايت و خشنودي سران استكبار در عوض عنوان محور شرارت را از آنها هديه گرفتند! و نخست‌وزير انگليس گفت ما ميوة شيرين پيروزي در عراق را در قرارداد (هسته‌اي) سعدآباد چيديم! بعداز آن بعضي از همين سران اصلاحات به بوش‌ نامه نوشتند با قول دست كشيدن از آرمان فلسطين و عدم حمايت حزب‌الله و كمك به امريكا براي استقرار در عراق و در عوض خواستند عنوان شرارت را از سر آنها بردارد و بوش با تحقير تمام نامه را پرت كرده و مي‌گويد ما با گروه شر مذاكره نمي‌كنيم! و بدين گونه بر حرمت و عزت ملتي كه در دو دهه‌ آمريكا را ذليل خود ساخته و با لقب شيطان بزرگ خوارش كرده بود چوب حراج زدند.
بوش در نطق آخرين خود گفت در مورد انرژي هسته‌اي همه چيز بر وفق مراد پيش مي‌رفت كه ناگهان احمدي‌نژاد انتخاب شد و همه چيز را به هم ريخت!
و هم او در همان سخنراني مي‌گويد ما اميد فراواني به اصلاح‌طلبان در ايران و تمام منطقه داريم (مبارك باد).
عجيب اين كه اين گروه معلوم الحال مدعيند كه دولت نهم ملت ايران را در عرصه بين‌المللي تحقير كرده است آن هم درست در زماني كه رهبر انقلاب بارها دوران دولت نهم را با عزّت‌ترين دوران براي ملت ايران ناميدند و شايد عزّت در قاموس اين گروه آن است كه سران استكبار روي خوش نشان داده تعريفي بكنند!!
همان آقايي كه ديروز در دولت اصلاحات دردانشگاه همدان امامان معصوم را به باد تمسخر گرفت و مقلّدين مراجع را ميمون ناميد و حكم اعدامش به خاطر ارتداد و توهين به ائمه صادر ولي توسط رؤساي وقت اصلاحات با قُلدري تمام از عقوبت فراري داده شد امروز با خشنودي از آتش فتنه‌اي كه باندش روشن كرده‌اند مي‌گويد در دولت اصلاحات يك پايه ولايت فقيه را سست كرديم و در دولت آينده ريشة آن را خواهيم كند!
همين‌ها بودند كه در روزنامه‌هاي آنها نوشته شد : عليه خدا هم مي‌شود تظاهرات كرد!
ـ حسين ابن علي(ع) تاوان خشونت جدش در جنگ بدر را پس داد!!
و نوشتند داستان يوسف دروغ و داستان نوح از محالات است و بدين وسيله رسماً به تكذيب قرآن كريم پرداختند!
و نوشتند كه (نعوذ‌بالله) مردي يهودي به حضرت فاطمه(س) موسيقي مي‌آموخته!
و نوشتند حضرت زهرا ، حسن و حسين را مي‌رقصاند!!
امروز همين‌ها براي اغواي مردم و جلب حمايت ملت مسلمان زيارت‌نامة حضرت فاطمه پشت عكس‌هاي نامزد خود مي‌نويسند!
و.... و دلسوز علماء و مراجع گشته‌اند!
شيوع رانت‌خواريهاي لجام گسيخته در دوران اصلاحات كه به نقل از رياست محترم جمهور اسناد سه درصد باقيمانده‌اش از يك ساختمان بالاتر مي‌رود و كاسه كوزه‌اش فقط بر سر شهرام جزايري (به علت منصب نداشتن) شكست. نشخواركردن بيت‌المال توسط عده‌اي و اسرافكاريهاي عجيب مثل افتتاح ناموفق فرودگاه امام با دو ميليارد تومان و دكورهاي چندصدميليوني اتاقهاي مديران و ورود در سيستم به صورت كارمند و خروج به صورت سرمايه‌دار كه الان نمونه‌هاي متعددي در كشور دارد و تشكيل مافياهاي ثروت در امثال شركت نفت و امضاي قرارداد سراسر خسارت "كرسنت" به خاطر رانت آن توسط وزيري كه مدركش فوق ديپلم ساختمان بود و اشكالي هم نداشت!! و هزاران چپاول از سنخ آن گوشه‌اي از ماحصل دوران حاكميت همين گروهي است كه امروز معركه گردان آتش فتنة باصطلاح اصلاحات شده‌اند.
شايسته است ملتي كه به هوشمندي شناخته مي‌شود از يك سوراخ دوبار گزيده نشود و دوباره پايش در اين چاله فرونيفتد و به ياد آورد كه قصة هر نه روز يك بحران اعتراف شخص آقاي خاتمي در چهار سال اول رياست جمهوري وي است! قصة 18 تير كه طي آن سران استكبار سرنگوني جمهوري اسلامي را به هم تبريك گفتند حاصل مديريت همين حضرات بود اظهار خشنوديهاي مكرر سران استكبار از عملكرد همين گروه بود كه گفتند «20 سال است در ايران خاري به نام ولايت فقيه در چشم ما رفته ولي خوشبختانه امروز عده‌اي دارند آن را بيرون مي‌آورند»!! (سخن رامسفلد وزير جنگ آمريكا) طرح انقلاب مخملي (براندازي نرم) استحالة انقلاب، حذف ولايت فقيه از قانون اساسي با لايحه دو قولو طرح قرائت‌هاي مختلف از دين برای ايجاد هرج و مرج اعتقادي در بين مردم، شدت گرفتن تهاجم فرهنگي به دليل تسامح و تساهل حضرات كه رهبر معظم آن را شبيخون بلكه قتل عام فرهنگي ناميدند، اصرار بر امضاي كنوانسيون رفع تبعيض عليه زنان كه يكصد مورد مخالفت با نصوص قطعي و اجماعي اسلام داشت و حتي بعضي از كشورهاي غربي به دليل تعارض آن با دين و فرهنگ رسمي خود امضا نكرده‌اند! اصرار بر رأي‌گيري مجدد براي قانون اساسي (طرح رفراندم) براي تغيير ماهيت نظام جمهوري اسلامي و حذف ولايت فقيه، سامان دادن هجمه‌اي سخت عليه مباني نظام و در راس آن ولايت فقيه كه در طول انقلاب سابقه ندارد و انبوه توهين‌هاي بي‌سابقه به مقدسات به گونه‌اي كه آيت‌الله مشكيني(ره) در تحصن علماء و مراجع قم ، قسم به لفظ جلاله ياد كردند كه اين حجم توهين به مقدسات حتي در دوران پهلوي هم صورت نگرفته است!!
اينها همه و همه عملكرد همين حضراتي است كه امروز جنون‌آميز براي برگشتن مجدد به قدرت دست بهر اقدام نامشروعي مي‌زنند و هيچ اصل اخلاقي و ميزان انصافي را معيار نمي‌دانند.
وقتي بعضي اصلاح‌طلبان به ايدئولوگ اصلاحات س. حجاريان مي‌گويند كارنامه دولت نهم درخشان و جذاب است وي پروژة انكار و تكذيب و دروغگو خواندن دولت را پيشنها مي‌كند و مي‌گويد راحت بنشينيد و همه چيز را تكذيب كنيد و خود وي مي‌گويد به فلان نامزد توصيه كردم آن قدر دروغگو بودن احمدي‌نژاد را تكرار كن كه اگر گفت ماست سفيد است مردم باور نكنند!!!
و به راستي مگر انبياء الهي را تكذيب نكردند؟ تا جايي رسول گرامي اسلام را تكذيب نمودند كه سينه‌اش به شدت تنگ شد و خدا در كرايم قرآن او را دلداري داده فرمود قبل از تو نيز رسولان تكذيب شده و آزار ديدند (33 و 34 انعام).
قصة تخريب عليه احمدي‌نژاد چيز جديدي نيست او شاگردي از مكتب انبيا و ائمه است تهمت‌هايي كه به سليمان و داوود زده شد و امروز در كتب مقدس يهود موجود است به خاطر اجراي عدالت توسط اين دو پيامبر بود. آنقدر به علي(ع) اتهام بستند كه حضرت فرمود [به خدا سوگند در حق من از هيچ تهمت زشتي فروگذار نكردند و بين من و خود ميزان انصافي قرار ندادند] و چون در محراب عبادت شهيد شد گفتند : مگر نماز مي‌خواند؟!!
وقتي انگليسي‌ها ديدند اگر يك سال ديگر اميركبير روي كار باشد ريشه استعمار انگليس در ايران را خواهد كند چنان تخريبش نمودند كه حتي فاميل او هم باور كردند و ناصرالدين شاه (برادرزن وي) تن به قتل او داد!! و وقتي آيت‌الله نوري فرمود مشروطه‌اي كه سر از ديگ‌پولو سفارت انگليس درآورد به درد ملت ايران نمي‌خورد چنان توسط انگليسي‌ها تخريب شد كه موقع دار زدنش حتي پسرش هم پاي چوبه دار پدر كف مي‌زد!!
آري امروز دكتر احمدي‌نژاد ، شجاع مرد عدالت طلب به مثلث برموداي مافياي قدرت وارد شده است به حريم فراقانوني كساني كه عطش قدرت يافتن مجدد زمام اختيار و اخلاق را از كف آنها ربوده و هيچ حد و مرزي نمي‌شناسند.
برملت بزرگ ايران است تا با تكيه بر ارزشهاي اسلامي اين جماعت ناپرهيزكار را از چشم اعتبار انداخته و هيچ اعتمادي به قول‌ها و ادعاهاي آنها ننمايد و بار ديگر دست ردّ محكم خود را به سينه‌شان فروكوبد و راه ملت و كشور را براي وصول به حق واقعي خود كه سروري وعزت بي‌مانند در جهان و رفاه همراه با عدالت براي همگان است هموار سازند و ما براي اين مقصود مردي برازنده‌تر از دكتر احمدي‌نژاد در سايه مقام معظم رهبري سراغ نداريم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد
و جمع کثیری از روحانیون ، طلاب ، ایثارگران و اساتید دانشگاه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا